Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terapeutin mielestä minulla on paljon oireita tarkkaavaisuushäiriöstä, terveyskeskuksen mielenterveyshoitaja epäilee että voisiko olla kyseessä add.

Vierailija
24.05.2021 |

Kumpi on oikeassa? Terapeuttia olen tavannut 6kk, mielenterveyshoitajalla 5 kertaa kun tekee haastattelua add varten.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on rauhoitttava unilääke määrätty muttta en ole käyttänyt kun alkoholi estää sen käyytön ja alkoholi on kuvioissa mukana kun ei ole duuunia. Kyllä se kohta tasottuu.

Vierailija
2/11 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADD = tarkkaavaisuushäiriö. Molemmilla sama diagnoosi.

Vierailija
4/11 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieetin kokoaika ilman rauhottavia kuinka monta ydinkärkeä tuolla on latingisssa maaailman kaikkeudessa.

Vierailija
5/11 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, add on tarkkaavaisuushäiriö. Pyydä neuropsykologisiin testeihin lähete.

Vierailija
6/11 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin että terapeutti epäilee tuota add. Mielenterveyshoitaja selittää traumataustalla, yli-ja alivireyttä. Epäilee siis ettei kyseessä ole add. Terapeutti sanoi että ei traumatausta siöti sulje pois add mahdollisuutta. Ap

Vierailija
7/11 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti sulje siis..ap

Vierailija
8/11 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella ei haluttaisi tutkia yhtään mitään, varsinkin ADD/ADHD testeihin lähes mahdotonta päästä aikuisena vaikka selkeää oireilua olisi, mutta halutaan aina selittää oireet masennuksella tms. "halvalla" diagnoosilla. Ja ylipäätään joku hoitaja ei todellakaan ole tarpeeksi koulutettu päättämään diagnoosista (kumma kun osaavat todeta 10min juttelun perusteella normaaliksi kun testit vie usean päivän), siksi pitäisi saada lähete tutkimuksiin.

Vierailija
9/11 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt siis käynyt 5 kertaa hoitajalla ja tunnin kerrallaan on käynti. Varasi taas uuden ajan. Ei ole kertonut miten asia etenee että monta kertaa siellä pitää ravata. Ap

Vierailija
10/11 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteet ainakin ensiksi pois, mikään lääke ei korjaa asiaa niin kauan kuin päihteet ovat mukana kuvioissa.

Vierailija
11/11 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihteet ainakin ensiksi pois, mikään lääke ei korjaa asiaa niin kauan kuin päihteet ovat mukana kuvioissa.

Kuka on päihteistä puhunut mitään? Ap