Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka antaa naiselle pakit?

Vierailija
24.05.2021 |

Ongelma on seuraavanlainen; minusta on selvästi kiinnostunut eräs nainen,josta en kuitenkaan itse ole kiinnostunut. Olemme tavanneet yhteisten kavereiden kautta ja vaihtaneet puhelinnumeroita. Nainen laittaa päivittäin viestejä (Mitä kuuluu,mitä teen jne), mikä on hieman ahdistavaa ja kielii selvää merkkiä ihastuksesta. Hän on myös epäsuorasti vihjaillut tapaamista, mutta olen pyrkinyt väistämään nämä keskustelut ja ohjaamaan toisaalle.

Nainen on itsessään ihan mukava,vaikka luonteesta ja ulkonäöstä jotkin asiat tökkivät. Hän on 36v laitossiivooja, kolmen lapsen yksinhuoltaja. Viestien perusteella kokenu kovia parisuhdetintamalla, mutta selvästi myös todella yksinäinen. Puhuu siis miehistä välillä katkeraan sävyyn,mutta silti toivoisi rakkautta. Ulkonäöltään hän on,noh, tavallisen alapäässä. Ylipainoa on näkyvästi ja aikainen vanheneminen alkaa näkyä. Itse olen siis 32v ihan tavallisen näköinen mies ja toimin opettajana lukiossa.

Kuinka voisin sanoa naiselle mukavasti, että nyt ei oikein kiinnostaisi? En haluaisi loukatakkaan tai olla törkeä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olet mukava ihminen, mutta en ole kiinnostunut sinusta.

Suoraan ja kohteliaasti. Mitä pikimmiten, sen reilumpaa.

Vierailija
2/4 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman neutraalisti. Voit varautua siihen, että kakkelia tulee niskaan joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, kerro olevasi enemmän miehiin päin.

Vierailija
4/4 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisimman neutraalisti. Voit varautua siihen, että kakkelia tulee niskaan joka tapauksessa.

Pettymyksen tunne saa sen aikaan joka on ihan normaali reaktio kelle vaan.

Komppaan että pian ja suorasti, ettet ole kiinnostunut.

-ohis