Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö katsomaan kotona ympärillesi että on itseäsi miellyttävä sisustus?

Vierailija
23.05.2021 |

Minulla on viimein. Muistan kun joku exänikin kommentoi yi 20 vuotta sitten etten osaa sisustaa - no eipä tuolloin ollut varaa yhtään mihinkään niin ei se taidoista silloinkaan kiinni ollut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyn. Opiskeluaikana ei ollut mahdollista. Vuosien saatossa olen uusinut huonekaluja itseäni miellyttäviksi ja kaiken kruunasi omistusasunto, johon saa laittaa ihan kaiken itselle mieleiseksi. Vuokralla yleensä joku kahva tai sävy häiritsee silmää ja pilaa kokonaisuuden. Nyt olen onnellinen omasta asunnosta, joka on täysin itseni näköinen.

Vierailija
2/5 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyn. Todella minun näköiseni, ei välttämättä muiden makuun, mutta tämä onkin minun kotini eikä muiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei tässä elämäntilanteessa ole ollut prioriteettilistallani kovin korkealla. Olen tuumaillut, että omakotitalon osto ajoittunee samaan ajanjaksoon, jolloin kuopuskin on jo niin iso ettei joka paikka ole jatkuvasti jossain tahmassa ja töhnässä - > tilaan muuton yhteydessä kuorma-auton sijaan roskalavan ja sisustan sitten uuden kodin oikeasti mieleisekseni.

Vierailija
4/5 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen sisustukseeni. Olen ostanut mieluisat huonekalut ja jotain kalliimpaakin, johon olen säästänyt rahaa. Asun vuokrayksiössä, joten ihan kaikki ei ole täydellisesti. Esim. keittiö ja kylpyhuone ovat sellaiset kuin ovat. Lisäksi haluaisin kaksioon, koska haluaisin vähän enemmän tilaa. Noin suurimmaksi osaksi olen todella tyytyväinen kaikkeen, mihin olen voinut vaikuttaa itse.

Vierailija
5/5 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tähän vaimon kanssa tyytyväisiä. Yhdessähän tämä kaikki on hankittu. Jos emme olisi, lähtisimme ostoksille. En tosin kuvittele, että tällainen sisustus muita ihmisiä miellyttäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi