Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö raskaustesti ottaa aamuvirtsasta?

Vierailija
23.05.2021 |

Vai käykö koska tahansa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeiden mukaan pitäisi, itse tosin plussasin (tai sain haamun, jos tarkkoja ollaan) neljä päivää ennen kuin kuukautiset olivat myöhässä ja tein testin keskellä päivää.

Ja ennen kuin joku tulee päivittelemään aikaista ajankohtaa testin teolle niin minulla oli kovia alavatsakipuja (kuten aiemmissakin raskauksissani) ja halusin tehdä raskaustestin ennen kuin menen lääkäriin.

Vierailija
2/13 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö paketissa oo ohjeita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy koska tahansa, mutta varsinkin varhaisessa vaiheessa aamuvirtsasta tulee luotettavin tulos, koska siinä on suurin hcg-pitoisuus.

Vierailija
4/13 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkin tulis tulee aamulla koska on todnäk pidätelly jo useita tunteja. Oikean tuloksen voi kuitenki saada parinko tunnin pidättämiseen jälkee mut tosiaa et voi sitte nii hyvi luottaa et tulos on oikea.

Vierailija
5/13 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla saa varmimman tuloksen mutta olen myös tehnyt keskellä päivää ja plussaa näytti, menkat pari pv myöhässä.

Vierailija
6/13 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupissa on siihen paras, mutta itse otin raskaustestin iltapuoleen sen jälkeen, kun olin ollut useamman tunnin pissaamatta ja oli ollut outo olo koko päivän. Kaksi ihan selkeetä viivaa tuli.

Vierailija
7/13 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain, istukkahormonia erittyy vain yöllä!

... tai sitten ei. Pointtina on virtsan "väkevyys", useimmiten ihmoset pissaa päivällä yötä tiheämmin. Jos et ole pariin tuntiin käynyt pissalla etkä juuri vetänyt litra tolkulla vettä, voit tehdä testin minä vuorokauden aikana tahansa kohtalaisen luotettavasti.

Vierailija
8/13 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö paketissa oo ohjeita?

Paketti on vasta matkalla ja mietin että voiko tehdä heti kun sen saan vai vasta seuraavana aamuna.

--ap

Vierailija
9/13 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun aamukakasta

Vierailija
10/13 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy koska tahansa, mutta varsinkin varhaisessa vaiheessa aamuvirtsasta tulee luotettavin tulos, koska siinä on suurin hcg-pitoisuus.

kuukautiset on jo viikon myöhässä.

-ap

Vierailija
11/13 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpistä. 

Vierailija
12/13 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menkat on jo selvästi myöhässä niin hyvin todennäköisesti raskaus näkyy testissä mihin aikaan päivästä tahansa.

Vierailija
13/13 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menkat on jo selvästi myöhässä niin hyvin todennäköisesti raskaus näkyy testissä mihin aikaan päivästä tahansa.

Ok, kiitos. Jospa teen sitten heti jos siinäkin voisi jo näkyä

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi