Miten kehtaisin sanoa laihalle exälle
ettei enää kiinnosta. Soitin hänelle kännissä vuosien jälkeen ja kun tavattiin huomasin hänen laihtuneen ja vanhentuneen hirveästi. Miespolo on nyt kokoajan innoissaan muhun yhteydessä.
Kommentit (21)
Emma K. kirjoitti:
Taidat olla luonteeltasi melko ikävä ihminen.
Ja juoppo
Kirsi, nyt se korkki kiinni.
Vedä uusi jurri ja sano, ettei kiinnosta mutta älä kerro sille miehelle noita vikoja.
Jos itse sotkee asiansa, kannattaa opetella siivoamaankin.
Älä vastaa enää sen yhteydenottoihin.
Sen ny tietää millaiset ihmiset kuittailee laihtumisesta. Uskallan epäillä että ap ei ole mikään hoikka muija.
Olisiko hänellä joku sairaus ja siksi laihtunut?
Olet varmaan itse aikamoinen sadan kilon keijukainen.
Sano hänelle, että pidät rotevammista miehistä.
Kerro totuus, miehet kestävät sen toisin kuin naiset.
Puhu hänelle totta, sillä TOTUUS KIIHOTTAA (Jukka Hankamäki, PS älypaja 2020)
Siis vuosien erossa olemisen jälkeen olette kerran tavanneet? Ja siihenkin varmaan on joku syy, miksi aikanaan erositte? Minä varmaan pahoitellen sanoisin vain, että nyt kun on saanut enemmän aikaa ajatella, ei enää tunnukaan kovin hyvältä idealta alkaa lämmittelemään vanhaa, jo kerran toimimattomaksi todettua suhdetta. Älä nyt miehen ulkonäöstä ainakaan mitään sano! Häntä tuskin on tarpeen loukata yhtään enempää kuin jo nyt kaiketi tulet loukanneeksi.
Ap on itse läski, niin näyttää vieläkin läskimmältä hoikan miehen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos niille sanoo että ne on liian lyhyitä ja/tai niillä on liian pieni muna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos niille sanoo että ne on liian lyhyitä ja/tai niillä on liian pieni muna.
Siinäkin tapauksessa TOTUUS KIIHOTTAA. Aivot turpoaa jopa viisisenttisiksi.
Ap vois ehkä unohtaa ja bännätä kuikelon.
Vierailija kirjoitti:
Ap vois ehkä unohtaa ja bännätä kuikelon.
Voiko olla mitään säälittävämpää, soitella kännissä vuosien jälkeen ja sitten blokata. Hirveitä kiusaajia tuollaiset ihmiset.
Jotenkin tulee mieleen, että ap on itse joku tonnikeiju. Tottakai hoikka mies ärsyttää.
Taidat olla luonteeltasi melko ikävä ihminen.
Ja juoppo