Vaimo otti JÄÄTELÖÄ aamupalalla, että otti päähän
Niin kuin noita kiloja ei olisi jo tarpeeksi. Voi luoja! 😒
Kommentit (19)
Mikset sanonut sille että possut syövät perunaa?
jääkaapin oveen lukko. sehän on tällä palstalla naistenkin ratkaisu asiaan
Mä söin kakkua ja join limsaa. Vituttaako?
Eli harmittaa vain vähän, kun tulit tänne kitisemään. Jos oikeasti harmittaisi, niin olisit pakannut laukkusi ja häipynyt jo eilen.
Laita se vaimosi ulos ovesta. Jos annat sen jatkaa jäätelön mättäämistä holtittomasti niin kohta se on niin iso että ei mahdu ovesta. Onko sulla varaa maksaa seinän purku ja nosturit?
Kiva että tulit kertomaan asian tänne palstalle, kiitos. Oli mielenkiintoinen uutinen.
Noin mäkin eilen tein, eikä kukaan märise vieressä siitä eikä mistään muustakaan. Olen ihannepainoinen ja hiljattain erossa lähti noin sata kiloa valittavaa huonelihaa. Nyt on kevyt olo!
Mä otin aamupalaksi irtokarkkeja, jotka jäi eiliseltä syömättä. Olen vain vähän läski mutta onhan tämä tietty huono homma olla näin sokerin perään.
Täällä moni haaveilee että edes olisi vaimo. Jäätelöstä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä söin kakkua ja join limsaa. Vituttaako?
Tuskin. Ei kai ap ole miehesi.
Minun mies alkoi syömään mättöruokaa. Rasva valui sen pulleista suupielistä kun se ( Teuvo) ahmi pekonia, hampurilaisia, ranskiksia, läskisoosia ym.
Teuvo lihoi puolessa vuodessa 96, 458 kiloa.
Pituutta Teuvolla 178, 60 cm. Kun mentiin naimisiin Teuvo painoi 80 kiloa ja oli lihaksikas ja soppeli.
Otin avioeron.
Ai vitsit! Minullakin olisi ollut, voi höh kun en hoksannut aamulla nauttia kahvia ja jätskiä terassilla!?
Ehkä ensi sunnuntaina sitten.
Mä söin aamupalaksi nuudelia ja vasta sen jälkeen jäätelöä.
voi nyyh