Tampereen sinkkutilanne
Moi, tässä tamperelainen sinkkunainen. Kovin on vähäistä tarjonta Tinderissä Pirkanmaalla siinä 30-50-vuotiaissa miehissä (vaikka mulla siis reilu haarukka). Miten te muut olette kokeneet tarjonnan, niin naiset kuin miehetkin? Oletteko löytäneet seuraa?
Kommentit (27)
Löytyy paljon, mutta on aika laadutonta. Ehkä pari swaippausta oikealle tuli päivässä. Kerran kävin treffeillä ja epätoivo paistoi miehestä. Poistin sovelluksen ja kumppani tulee jos on tullakseen. Onneksi tulee kesä niin voi mennä julkisille paikoille "tyrkylle" lukemaan vaikka kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy paljon, mutta on aika laadutonta. Ehkä pari swaippausta oikealle tuli päivässä. Kerran kävin treffeillä ja epätoivo paistoi miehestä. Poistin sovelluksen ja kumppani tulee jos on tullakseen. Onneksi tulee kesä niin voi mennä julkisille paikoille "tyrkylle" lukemaan vaikka kirjaa.
Ei toimi mulla tämä. Jos menen kirjan kanssa johonkin puistoon niin ei tule tasan kukaan juttelemaan vaan antavat olla rauhassa koska varmaan siltä se näyttää.
Eikä yleensäkään ihmiset juurikaan lähesty selvin päin.
Pidetään kai outona sellaista.
Mä en kyllä usko tuohon että kumppani tulee jos on tullakseen vaan sen eteen pitää tehdä töitä aktiivisesti. Varsinkin Tampereella kun suurin osa on jo varattuja. Mistäs sen sinkun löydät ellet sinkkupalvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Varattuja on ainakin tarjolla laajalti. Ja samaa tarjolla myös lähistöllä, mm. Nokialla ja Sastamalassa.
Joo mutta ei varatut nappaa. Oon kanssa huomannut että Treella paljon näitä tarjolla. Ja yleensä aloittavat vielä etä "olen onnellisesti varattu mutta..." Miten voi olla onnellisesti varattu jos ei saa kotona sitä mitä haluaa? Ottaisivat eron.
Kauheasti alapeukkuja, kauhean epäystävällistä porukkaa siellä Treella aivan asialliseen ketjuun.
Varattuja on ainakin tarjolla laajalti. Ja samaa tarjolla myös lähistöllä, mm. Nokialla ja Sastamalassa.