Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Existä. Oletteko sinä ja puolisosi vaihtaneet koko ajan parempaan?

Vierailija
22.05.2021 |

Oletko olleet aina jättäjiä ettekä koskaan jätettyjä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla rakkaalla mennään. 

Vierailija
2/7 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain asioissa aina parempaan 👌. Samoja ongelmia ei ole ollut uusissa suhteissa. Aina jotain uusia joihin ne on kaatunut. Olen ollut aina se, joka sanoo et kiitti nyt mulle riitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en. Ensimmäinen poikaystäväni oli jälkikäteen ajateltuna ”parempi” (=sopivampi minulle ja muutenkin mukavempi ihminen) kuin toinen. Mutta tämä kolmas ja nykyinen on tietenkin paras.

Vierailija
4/7 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vertaile exiä. Ei jotenkin tunnu luontevalta. Jokainen on yksilö - kuten jokainen suhdekin :)

Vierailija
5/7 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen aina tainnut olla "jättäjä", sikäli että ensimmäisen tapailun lopetin jo ensimmäiseen tapaamiseen, koska tuntui ettei synkannut yhtään ja ainut mitä toinen minusta halusi oli seksi. Sen jälkeen olin  kauan yksin, kunnes taas tuli eteen sutinatilanne. Tätä kesti paljon kauemmin, mutta päädyin taas jättäjäksi. Siitä huolimatta että toinen halusi jostain syystä olla kanssani ja meillä oli paljon yhteistä, juttumme tuntui toimivan ainoastaan viestittelyn ja videopuhelujen tasolla ja naamatusten aiheutimme jatkuvasti toisillemme mielipahaa. Se alkoi vaikuttamaan aivan kieroutuneelta suhteelta ja täytyi laittaa sille sitten piste, kun viimeisen kerran ahdistuimme toisistamme.

Vierailija
6/7 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on parantanut valintojaan. Myös minä. Nyt ollaan löydetty molemmat loppuelämän kumppanit, eli toisemme.

Vierailija
7/7 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat päätyneet mikä mitenkin, aina eri ongelmat. Kyllä molemmat koemme, että nyt on ihan parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän