Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa pitää sisällä +26 c lämpötilaa, minulle ja lapsille liian kuuma

Vierailija
22.05.2021 |

Käy aina kiertämässä patterit täysille, kun me pienennetään niitä. Edes pojan huoneessa ei saa miehen mukaan olla patteri pois päältä, jotta "koko kämppä ei kylmene".

Poika ei pysty nukkumaan kunnolla niin kuumassa. Mikä neuvoksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin rakastan +26 sisälämpötilaa. Voi olla talvellakin kotona topissa ja shortseissa. Suomessa ulkona on 97% ajasta liian kylmä, eli ihanaa kun omassa kodissa on tarpeeksi lämmin eikä varpaita ja sormia palella. :)

Vierailija
2/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ajatuskin 26:sta puistattaa. 20 vielä menee, 21-22 liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä jo vanhukselta kun toiset miehet jo painaa vesikelilläkin shortsit jalassa?

Vierailija
4/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vttua toinen ihminen päättää, että toisen pitää nukkua omassa huoneessaan liian kuumassa. Pistäkää se ukko saunaan asumaan. Yritä edes olla aikuinen ja pitää itsesi ja lasten puolta.

Vierailija
5/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko kiertoon

Vierailija
6/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin rakastan +26 sisälämpötilaa. Voi olla talvellakin kotona topissa ja shortseissa. Suomessa ulkona on 97% ajasta liian kylmä, eli ihanaa kun omassa kodissa on tarpeeksi lämmin eikä varpaita ja sormia palella. :)

Mulla on jotain +22 astetta, olen silti topissa ja shortseissa usein. Jalatkin ovat ilman sukkia. Olen aika lämminverinen, hyvähän se vaan on Suomessa. Minusta jos muun perheen mielestä on liian kuuma, pitäisi viilentää, palelija pukekoon päälle enemmän.

Vierailija
7/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on noin +20 talvella, lämmöt pois päältä maaliskuusta lokakuun loppuun. Pidän silti toppia ja sortseja. Nukutaan paljon paremmin, miehellä kyllä paksumpi peitto mutta on silti ihan tyytyväinen. Mulla on tosi harvoin missään kylmä. Liiasta lämmöstä on enemmän haittaa. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
8/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen mies-satu tällä kertaa. 

Vierailija
9/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😥😥😥😥😓😓😓😓

Kuulostaa exoottiselle🌴🌴??!!

Vierailija
10/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pattereita nyt enää päällä muka pidetään kun ulkona on yli 20 astetta lämmintä??

Vierailija
11/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua liikuttaa, ukko maksaa kumminkin laskut.

Vierailija
12/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös lämpöterroristi. Muutin olohuoneeseen, ihan oikeasti. Täällä on viileämpää kuin makuuhuoneessa. Makoilen tässä sohvalla juuri kirjoittelemassa.

Kerroin selkeästi syyn ja petasin sohvalle. Viihtynyt tässä jo kuukauden.

Vierailija
13/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin viihdyn +23-24, mutta 26 on jo liikaa. Kotonani en halua palella ja itse lämmitysöljyni maksan, ei ole miestäkään. Tällein vähän alipainoisena ja alhaisella verenpaineella on herkempi kylmälle. Mutta makuuhuoneessa on joku 20-21. Lapsen puolta tuossa kyllä pitäisin, ei minulle ole ongelma jos oma lapsi haluaa viileämmän huoneen.

Vierailija
14/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali asumislämpö se on. Kyllä se lämmin vaan talven pakkasilla sitten kelpaakin.

Ei lämmin luita riko!

Vierailija
15/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä mies? Eikö naisia yleensä palele ennen kuin miestä? Itsekin mies ja sisällä jotain 20 pintaan, makkarissa sitten kylmempi. Tänäänkin viiletin menemään t-paita päällä kaupungilla. 

Vierailija
16/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali asumislämpö se on. Kyllä se lämmin vaan talven pakkasilla sitten kelpaakin.

Ei lämmin luita riko!

Ei riko mutta tuo inhottavan olon. Se jo riittää.

Vierailija
17/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon teillä on oikein lämmityslaskut?? Itse en lämmitä talvisin kuin max. 18-19 asteeseen, ja maaliskuusta loka/marraskuuhun en ollenkaan. Ja jos lämmitän, niin pelkän tilan jossa oleskelen, vain jos olen kotona, vain jos minulla on kylmä, ja vain puolisen tuntia kerrallaan. Kerran unohdin patterin päälle kun menin ulkoilemaan (2-3 tuntia) ja kotiin tullessa harmitti tuokin tuhlaus kun tyhjästä kämpästä löyhähti lämmin ilma naamalle kun tulin kotiin. Lompakko itkisi verta jos lämmittäisin öisin, jatkuvasti, tai kun en ole kotona...

Vierailija
18/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lämmin luita riko!

Ei ole. Monissa asunnoissa tuo 26 astetta on yläraja, joka ei saa ylittyä muuten kuin esim. hellejaksojen aikana.

Vierailija
19/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-muuttajilla asunnoissaan vähintään 26 c mieluiten enemmän

Vierailija
20/21 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 17-vuotias poika säätää huoneensa lämpötilan aina johonkin 27 asteeseen. Käytin sitä verikokeissakin, mutta ei ollut vikaa kilpirauhasessakaan. Kovasti hoikka, varmaan siksi palelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi