Kerro itsestäsi jotain
Kommentit (38)
Katson juuri dvd:ltä tuhkimotarinaa (mi gorda bella).
Vittuilin naapurilleni etteivätkö he aio muuttaa ollenkaan pois kun minä en en ymmärrä kuinka joku pystyy asumaan koko ikänsä samassa paikassa. Vihjailin vähän että eikö olisi aika vaihtaa jo paikkaa. Kalliista autoista päätellen rahaa ainakin olisi.
Mietin jälleen aamupäivällä pyörälenkille lähtiessäni, että jos tänään on se päivä. Jään tällä reissulla rekan alle ja liiskaudun kuin kärpänen tuulilasiin läts.
Tässä mä vaan kasuaalisti asettelen kypärää päähäni ja kävelen pyörävarastolle tietämättä sitä että kohta oon kuollu.
Vierailija kirjoitti:
Paistan parhaillaan kahta vege-makkaraa. En ole ennen sellaisia ostanut. Saas nähä, pystyykö niitä syömän sämpylän välissä.
Pystyikö niitä syömään vai ei?
Ajattelin mennä kohta saunaan ja katsoa sen jälkeen euroviisuja tv:stä.
Yritän tehdä asioita ja päättää asioita tyylin perusteella
Mulla on huono olo. Mahassa kiertää. Ei okseta, mutta on etova olo. Pääkin vähän kipeä. Väsyttää, mutta pitää valvoa viisujen takia. Ostin herkkuja illaksi, mutta ei tee yhtään mieli.
Luen pääsykokeisiin ja ottaa päähän tuo naapurin möykkäävä taapero. Taas.
Jos minä elätän veronmaksajana tämän pubiruusun ja hänen aviottoman yhden yön painonsa seurauksen, niin miksei tää aivoton luntta osaa olla sen verran kiitollinen että antaisi mulle rauhan kouluttautua eteenpäin?
Ei kaikille vaan riitä se elämänkoulu. Joillakin naisilla on ihan oikeasti kunnianhimoa. Get over it.
Jatkoa...niinpä, ei mitään jännää kerrottavaa :)
Ja unohdin ne viisuherkutkin hommata.
Aion syyllistyä rikokseen varsin pian.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Millaiseen? Kostoon?
Pussailin yhden viehättävän naisen jalkoja noin tunti sitten.
Kaipaan elämääni ystävää/ystäviä.
Olen koleerinen ja kiehuntapisteessä juuri nyt.
Sairastin lievän koronan kotonani kevättalvesta ja opettelin tekemään kahta uutta ruokaa sina aikana. Toinen oli kermainen lohikeitto ja toinen jonkinlainen juustoinen jauheliha/perunaviipale uunivuoka.
Olen hieman huppelissa