Näin tänään aika kivan vaatekokonaisuuden ihan vaan ruokakaupassa
N35-40v nainen jolla oli musta nilkka pituinen hieman liehuvahelmaisen mekko jonka päällä havunvihreä pitkä neuletakki avonaisena hieman pörröistä lankaa ja samaa vihreätä olevat Puman paksupohjaiset tennarit joiden nauhat oli satiinia.
Miksi minä en osaa pukeutua, aina jotkin college housut, farkut tms 😟
Ja joo tunnistin tennarimerkin, koska oltiin kassajonossa vierekkäin.
Kommentit (12)
Kyllähän se vaatii hieman silmää nähdä mitä yhdistelee ja miten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tai sit voi vaan kopioida näkemäänsä mistä tykkää, vähän muunnellen halutessaan.
Jooo, tartteekin tehdä kopio-lista kaikista kokonaisuuksista joita sattuu näkemään, jeee mikä idea 🤔.
Jos tunnistat kivan näköisen kokonaisuuden, niin silloin tiedät miten yhdistelemällä tulee hyvän näköistä.
Se jokin, se jokin sinulla oo-oo-on 🎵🎶
Ei kuulosta tyylikkäältä asulta. Yleensä pitkä ja löysä alaosa näyttää hyvältä niukan yläosan kanssa ja tiukka niukka alaosa hyvältä löysän yläosan kanssa.
Älä vertaa itseäsi muihin.Älä aliarvoi itseäsi, ulkonäköäsi kehoasi.Näe itse vaivaa kokeile liikeissä eri vaatekokonaisuuksia.Siellä on peilit,lopulta löydät ok.kokonaisuus.Tavaratalot saat ilmasikis myyjältä jopa opastusta jos kysyt.Itse pukeudun verkat, tuulen ja sateen pitävät housut ,takki.Kevt kesä syksy.Kuljen ihanat vanhat shorsit.Paljon taskuja ja ostettu poistona entinen tarjoustalo.Illalla peset aamulla kuivat,ei tarvii silitää.Ihanan pehmeät iholle.Niin minulle tälläinen omasta mielestä tyylistä tietävä vanha nainen sanoi.Katso miten minä puen itseni väri ja helmaa.Kenkiä,sanladeja ,käsilaukkuja.Joo jos kulkee pussi / metro pyörii piha useaman kerran päivässä piha kytis muut ihmiset ja vaihtaa eri vaateita, 3-4 kertaa päivässä ihan ok!Mutta jos ihminen liikuu urheilee,ulkoilee,Sitä ei korkokenkiä ,kesä hameita pidetä eikä olka-laukkua .Kukin puketuu niinkuin haluaa ja muut pitää mölyt mahassa,toisten pukeutuminen. Varsinki jos valitaa rahasta ja silti ravaa uff-vaateita ostamassa.Kuin jo keränyt vanhoja kuteita kaapiin ,Voidakseen vain vaihtaa vaateita vanhana ,ollaksen leidi.Päivässä todella 3-6 kertaa ja olla näkyvillä piha.Kun ihmiset lähtee ,työ ja palaa työstä,ymm.Mutta unohtaa pestä vaatesa.Rinnukset likaset puserosissa ja takeissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta tyylikkäältä asulta. Yleensä pitkä ja löysä alaosa näyttää hyvältä niukan yläosan kanssa ja tiukka niukka alaosa hyvältä löysän yläosan kanssa.
Urpo, se koskee 2-osaisia kokonaisuuksia, ei mekkoa ja tottakai mekon kanssa voi käyttää neuletakkia kuten ap kuvauksessa oli.
Vierailija kirjoitti:
Älä vertaa itseäsi muihin.Älä aliarvoi itseäsi, ulkonäköäsi kehoasi.Näe itse vaivaa kokeile liikeissä eri vaatekokonaisuuksia.Siellä on peilit,lopulta löydät ok.kokonaisuus.Tavaratalot saat ilmasikis myyjältä jopa opastusta jos kysyt.Itse pukeudun verkat, tuulen ja sateen pitävät housut ,takki.Kevt kesä syksy.Kuljen ihanat vanhat shorsit.Paljon taskuja ja ostettu poistona entinen tarjoustalo.Illalla peset aamulla kuivat,ei tarvii silitää.Ihanan pehmeät iholle.Niin minulle tälläinen omasta mielestä tyylistä tietävä vanha nainen sanoi.Katso miten minä puen itseni väri ja helmaa.Kenkiä,sanladeja ,käsilaukkuja.Joo jos kulkee pussi / metro pyörii piha useaman kerran päivässä piha kytis muut ihmiset ja vaihtaa eri vaateita, 3-4 kertaa päivässä ihan ok!Mutta jos ihminen liikuu urheilee,ulkoilee,Sitä ei korkokenkiä ,kesä hameita pidetä eikä olka-laukkua .Kukin puketuu niinkuin haluaa ja muut pitää mölyt mahassa,toisten pukeutuminen. Varsinki jos valitaa rahasta ja silti ravaa uff-vaateita ostamassa.Kuin jo keränyt vanhoja kuteita kaapiin ,Voidakseen vain vaihtaa vaateita vanhana ,ollaksen leidi.Päivässä todella 3-6 kertaa ja olla näkyvillä piha.Kun ihmiset lähtee ,työ ja palaa työstä,ymm.Mutta unohtaa pestä vaatesa.Rinnukset likaset puserosissa ja takeissa.
Miksi laitat välimerkit noin?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos pitäytyy yksivärisissä vaatteissa, yhdistää maksimissaan kahta väriä ja toinen niistäkin on musta, ei voi mitenkään mennä kovin pahasti pieleen.
Näinhän tuo näkemäsi nainen oli tehnytkin.
Tuo asu on kaiken lisäksi vielä mukavampi kuin collegehousut tms.
Vierailija kirjoitti:
Pikagooglauksen perusteella maksimekko ja pitkä neuletakki taitaa ollan vallan muotia, eikä ainakaan näytä pahalta.
Osaat sinäkin. Se on vaan viitseliäisyydestä kiinni. Toisia kiinnostaa enemmän käyttää aikaa ja vaivaa vaatekokonaisuuksien miettimiseen ja hankkimiseen.
Mut eihän se nyt mitään vaikeata ole.