Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulle aamuherätykset kamalia?

Vierailija
22.05.2021 |

Vai sujuuko ihan ongelmitta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan niistä suurta mielihyvää. Mitä aikaisemmin sitä parempi.

Vierailija
2/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kroppa on ihan sekaisin, jos joudun heräämään ennen klo 7. Huimaa, oksettaa ja ripuloituttaa. Yötyö taas ei tuota mitään ongelmia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
4/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhuisi herätyksestä, kun yleensä herään samaan aikaan joka aamu juuri hieman ennen, kuin herätyskello soi. Mulla on tarkka sisäinen kello. Vähän ärsyttävää, kun se ei erottele vapaapäiviä työpäivistä :(

Vierailija
5/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varsinaisesti kamalia. Hern aamuvuoroihin kyllä. Mutta toimin päivän kuin robotti. Olen aivan erilainen iltavuoro-päivänä kun saan nukkua pari tuntia myöhempään. Jaksan silloin päivällä touhta kaikkea ennen työvuoroa. Aamuherätys päiviä en juuri muuta tee kuin ruoan.

Vierailija
6/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamalaa.. Mieluummin 5 iltavuoroa kuin 3 aamuvuoroa hoitoalalla.

Vierailija
7/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
8/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kamalia varsinkin kaamosaikaan.

9/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Herätys on aina liian varhain. On kylmä kun täytyy nousta sängystä, päivän haasteet jännittävät, ei ole ruokahalua, on lievää pahoinvointia.

Vierailija
10/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puhuisi herätyksestä, kun yleensä herään samaan aikaan joka aamu juuri hieman ennen, kuin herätyskello soi. Mulla on tarkka sisäinen kello. Vähän ärsyttävää, kun se ei erottele vapaapäiviä työpäivistä :(

Minulla on ihan sama! Ja jos en illalla ole käymässä nukkumaan juuri siihen tiettyyn samaan aikaan, niin sitte on turha yrittääkkään nukahtamista, kuin vasta joskus aamuyöllä. Ja silti silmät rävähtää auki aamulla siihen samaan aikaan.

Vierailija
11/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan mielellään nukkuisin vaikka 7 saakka mutta herään kipuihin 4-5 aikaan. Siitä lähtien aina hereillä ja liikkeellä. Onneksi olen aamuihminen ja erityisesti näin kesällä nautin hiljaisista aamuista yksin. Muut herää vkl vasta 9 aikaan

Vierailija
12/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään klo 5.10 arkiaamuina. Töihin lähden klo 6.50. Nautin, saan siitä energiaa!

Vierailija
13/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin pitää herätä viideltä. Melkein aina herään ennen sitä. Eli ei tuota ongelmia.

Vierailija
14/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kamalia, tykkään aikaisista aamuista ja heräänkin aina 4-5 välillä

Vierailija
15/15 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Herään vähän ennen herätyskellon inhaa ääntä. Katson, paljonko kello on. Mietin, että voi pöö, mitä kaikkea tänään pitäisi saada aikaan. Herää toive: voisinko kenties nukkua vielä edes viisi minuuttia?

No ei voi, kun aika on mitoitettu ihan omasta toimesta sellaiseksi, että juuri ja juuri ehdin aamutoimet tehdä.

Kömmin vastentahtoisesti suihkuun laitettuani kahvinkeittimen päälle. Ahdistaa.

Kamalinta joskus marras-joulukuussa. En osaa mennä nukkumaan yhtään aikaisemmin. Ei tule uni ennen klo 24.