Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loistava meikkivoide

Vierailija
22.05.2021 |

Sain täältä erinomaisen meikkivinkin, kun joku suositteli minulle Sensai 38-ripsiväriä. Ennen en ripsiväriä edes jaksanut käyttää, kun kaikki varisivat, tarttuivat yläluomiin, levisivät tai näyttivät tönköiltä, mutta nyt käytän aina. Kiitos muuten tuosta vinkanneille eräässä toisessa ketjussa.

Ajattelin sitten kokeilla kysyä löytyykö teillä kokemusta hyvistä meikkivoiteista? Kaikki harvat mitä olen kokeillut "pakkaantuvat" päivän mittaan tai eivät peitä tarpeeksi. Lähinnä ihon punakkuutta haluaisin peittoon - muuta syytä käyttää meikkivoidetta minulla ei olekaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama etsinnässä. Ja sellainen joka ei jää nihkeäksi iholle.

Vierailija
2/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä vastaaihan kysymykseen mutta jos iho on samea, kuiva jne niin se putää saada ensin kuntoon. Sain sileä ihon mikrokuorinnalla ja nyt käytän Laveran meikkivoidetta. Levittyy tosi hyvin. N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joihinkin kauppoihin tullut myyntiin Bell- meikkejä. Ostin kokeeksi Aqua Jelly -meikkivoiteen. Se on kestänyt aika hyvin jopa maskin alla.

Vierailija
4/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä vastaaihan kysymykseen mutta jos iho on samea, kuiva jne niin se putää saada ensin kuntoon. Sain sileä ihon mikrokuorinnalla ja nyt käytän Laveran meikkivoidetta. Levittyy tosi hyvin. N48

Mistäs tätä Laveran tuotetta löytyy?

Vierailija
5/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madara skin equal

Vierailija
6/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smashbox toimii pintakuivaan ihoon. Alle saman merkin primeri.

Vierailija
7/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tätä Laveran tuotetta löytyy?

Ihan cittarista ostin. Itselläni vähän pintakuiva iho, tämä sopii hyvin.

Vierailija
8/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalimeikkipohjat ainakaan omassa käytössä eivät siirtyile päivän mittaan kasvoilla mihinkään, niillä sarjoilla voi olla myös omia korjausvärejä erilaisiin iho-ongelmiin, kuten vaikka punoitukseen. Itse olen käyttänyt Lily Lolo, Everyday minerals, Idun (lähinnä siksi, että löytyy tarpeeksi vaaleita lämpimiä/neutraaleja ja peittävyys riittää).

Vierailija
9/9 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma luottotuote on tämä:

https://www.etudehouse.com/int/en/index.php/double-lasting-serum-founda…

Edullisesti olen tilannut suoraan Koreasta ebayn kautta. Peittää huokoset, tasoittaa ja sulautuu ihoon niin, että ei edes huomaa että  meikkiä naamassa. Tarpeeksi vaaleat sävyt pohjoismaiseen ihoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan