Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokottamattomat vs rokotetut

Vierailija
22.05.2021 |

Nyt riittää vastakkainasettelu. Et ole yhtään sen fiksumpi tai parempi otit sitten rokotteen tai et. Itse otin rokotteen, mutta aion pitää rokottamattomien puolia äänekkäästi, sillä jokaisella on oltava oikeus päättää kehostaan nyt ja tulevaisuudessa. Mitä ahtaammalle rokottamattomien olo tehdään, sen äänekkäämmin meidän rokotettujenkin pitää pitää heidän puoliaan ettemme vahingossa tule karsineeksi oikeuksiamme tulevaisuudessa. Pistetään heti alkuun stoppi tälle kahtiajaolle!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on kova tarve elää yhtenäiskulttuurissa, jossa kaikki toimivat samoin. Se luo turvallisuudentunnetta. Jopa yksilöllisyyttä korostavat ihmiset ovat koronan suhteen alkaneet kovin vaatia muita toimimaan tavallaan.

Vierailija
2/8 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut rokotetta, enkä aiokkaan ottaa sitä. Suosittelen sitä silti ystävilleni, jotka ovat riskiryhmässä, enkä tuomitse tai paheksu perusterveitä, ketkä sen ottavat. Nämä ovat ja pitkääkin olla vapaaehtoisia valintoja, muuten niistä jää pahamaku suuhun ja seuraavalla kerralla vastustus on vahvempaa. Vähän kuin anaaliseksi. Jos siihen on pienenä pakotettu, niin ei siitä sitten isompanakaan oikein tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ihan noin ole. Hyvä mielipidevaikuttamisyritys silti.

Vierailija
4/8 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti sitten ylipäätään siirtyä niien puolelle joita voidaan nyt rueta kiristämään entistä enemmän, kun pikkusen ansivat myöden ja aateelivat ettei se yksi kokeilu nyt vielä mitään haittaa. Enemmän teistä voisi olla rokottamattomille iloa jos olisitte itsekin rokottamattomia. Tässä pelkää että jos liian moni sen passin hannkii testissä käymällä tai piikkiä kokeilemalla niin eliitti tms. saa heistä jonkinlaisen  aseen meitä rokotamattomia vastaan

Vierailija
5/8 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihmiset ei enää usko itsemääräämisoikeuteen. Nurnbergin säännöstössäkin säädetään lääketieteellisestä koskemattomuudesta. Vaikka itse en rokotetta ota, en tuomitse niitä ketkä ottavat. Jokaisella pitää olla oikeus päättää itse ilman kiristystä ja painostamista. Sitähän nämä passit on. Tietoa silti saa ja pitää jakaa ja ymmärtää että kaikki se mitä meille virallisessa mediassa rokotteista kerrotaan, ei välttämättä pidä paikkaansa.

Vierailija
6/8 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pihuta juuri ollenkaan mediassa rokotekriittisestä, vaan kieltäytyjät ovat pelkkiä vastustajia. Ihan kuin ei saisi kyseenlaistaa mitenkään

Vierailija
7/8 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan kaikkea yksilöllisyyttä ja itsemääräämisoikeutta. Asia on kuitenkin erilainen jos on kyse vaarallisesta tarttuvasta taudista. Silloin pitäisi vetää yhtä köyttä vihollista vastaan. Ymmärrän kyllä kriittisyyden kun nämä rokotteet on tehty pikavauhtia eikä ole tutkittu niin hyvin kuin normaalisti.

8/8 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihmiset ei enää usko itsemääräämisoikeuteen. Nurnbergin säännöstössäkin säädetään lääketieteellisestä koskemattomuudesta. Vaikka itse en rokotetta ota, en tuomitse niitä ketkä ottavat. Jokaisella pitää olla oikeus päättää itse ilman kiristystä ja painostamista. Sitähän nämä passit on. Tietoa silti saa ja pitää jakaa ja ymmärtää että kaikki se mitä meille virallisessa mediassa rokotteista kerrotaan, ei välttämättä pidä paikkaansa.

Juuri näin, kauankohan tämä ketju saa olla. Ihmiset leimataan heti foliohattuidiooteiksi,  jos kyseenalaistaa tätä hulluutta. Meille puhutaan tänään tätä ja huomenna kaikki onkin jo päälaellaan. Päättäjien ja asiantuntijoiden olisi syytä miettiä mitä suustaan päästävät. Kun eivät tiedä, myöntäisivät etteivät tiedä tarpeeksi. Ihmiskoehan tämä taitaa olla. Minua alkoi ällöttämään heti,  kun media lanseerasi kuvia kuinka tärkeille ihmisille juuri nyt pistetään rokote. Mikä tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, se ei sitä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi