Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistan kun teininä joku poika sanoi että olen Suomen rumin

Vierailija
22.05.2021 |

En ole koskaan kasvoiltani kauniiksi tullutkaan. Aika moni muukin sanoi silloin rumaksi. Nyt myöhemmin olen miettinyt miten toisen itsetunto täytyy lytätä noin ulkonäön tähden. Jossain kohtaa aikuisenakin huomasin kun osa jätti tai osaan ihastuin eikä vähääkään kiinnostuneet minusta. Ulkonäköni vaan ei ole viehättänyt moniakaan. Perheen toki olen perustanut ja elämässä mennyt ihan hyvin, mutta silti muistaessani tuon tajusin, että ulkoisesti tulen aina olemaan aika ruma. Enkä enää lähes 50v jaksa sille ihmeitä tehdä.

Muita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on aina ollut sievä: 165 pitkä, siro, hoikka ja urheilullinen, tykkää vaatteista ja meikeistä. Itse olen häntä 10cm pidempi, luustoltani rotevampi ja vaatteet ja meikit eivät koskaan tarkoittaneet mulle mitään. Muistan ikuisesti, kun hän oli luokkansa pojille kertonut että pikkusisko tulee yläasteelle. Ja kertoi poikien kommentteja MINUN synttäreinäni, kun mun kaverit olivat kylässä. Ja kommentit eivät olleet kivoja, pahin oli että onpas seksikäs. Ja kun en korvaani lotkauttanut, sisko oikein selvensi että sitä ei kehuksi ollut tarkoitettu. Aika jäätävä tunnelma synttäreillä, kun vieraat kiemurteli kiusaantuneina. No, siskon takia en oikein koskaan ole osannut nähdä itseäni viehättävänä. Hän nolasi ja mollasi aina. Kun katson vanhoja kuvia, tajuan että olin oikeasti ihan suloinen.

Vierailija
2/3 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen jatkaa. Unohtui tuo ap:n pointti kun tuohduin vanhoista muistoista. Ainakin omalla kohdalla vastaavanlaiset kommentit pitkin lapsuutta ja nuoruutta johti siihen, etten koskaan tykkää vaateostoksilla käymisestä. Eihän musta saa kaunista vaikka mitä olisi yllä. Vasta päälle kaksikymppisenä kuulin opiskelukaverilta, että ethän sinä nyt mikään lihava ole (olin luullut olevani, koska pituuteni takia jouduin aina ostamaan pari kokoa isompia vaatteita kuin isosiskoni. Hän myös kauhisteli vaatekokojani). Aloin liikkua jääkiekon parissa (vihdoin pituudesta ja rotevuudesta hyötyä!). Olin miesjoukkueen toimitsijana ja eräs pelaaja sanoi vuosien kuluttua, että olisi pojat mua lähestyneet jos olisivat uskaltaneet. Pidin itseni visusti seinäruusuna, koska ajattelin suorilta käsiltä, etten kelpaa jääkiekon pelaajalle tyttökaveriksi, edes kolmannen divarin pelaajalle.

Eli muutaman tyhmän kommentti voi murentaa täysin itseluottamuksen ja tehdä ihmisestä turhan vaatimattoman. Kiitos näiden myöhempien aikojen tuttavuuksien, olen hieman saanut itseluottamusta paremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näillä samoilla kiusauksen uhreilla ei sitten ole mitään ongelmaa lytätä miestä joka erehtyy asiallisesti lähestymään kommenteilla kuten "eiks sulla oo peilii kotona?" tai "luuleksä oikeesti että tolla naamalla heruu?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä