Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin luopua kissasta

Vierailija
21.05.2021 |

Tilanne on nyt tällainen että kisu osoittautuikin ihan erilaiseksi kuin kuvittelin ja en tuntisi varmaan mitään vaikka luopuisimme siitä. Ongelma on mieheni ja lapseni kun tykkäävät kyllä kissasta, minä taas en :( olen yrittänyt kyllä tykätä mutta lähinnä vain ärsyttää. Ajatus siitä, että joutuu tuota hoitamaan ehkä seuraavat 20-vuotta ahdistaa minua. Sanokaa minua vain vastuuttomaksi paskiaiseksi, en vaan voi tunteilleni mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin haluaisin kissan. Lapset tietysti myös. Mies on vastaan vaikka tiedän että tykkää kissoista. Aina lepertelee naapurin kisulle. Alkuahistus voi mennä sulla vielä ohi. Onhan lemmikkieläimellä lukuisia terveysvaikutuksia ihmiselle.

Vierailija
2/3 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin ongelma on se että kisu on aika aggressiivinen. Vuoden ikäinen ja vaikka jos olen ulkoilluttanut sitä yli tunnin ulkona valjaissa ja yritän ottaa valjaita pois käy täysillä! käteen kiinni niin että oikeasti tekee kipeää. Samoin hyökkii jalkoihin kiinni. Ei tykkää siis siitä tilanteesta kun siirrytään ulkoa sisälle. Sillä on kyllä pieni parveke ulkona mihin pääsee tahtoessaan milloin vain. Miten tällaisesta pääsee eroon?

Ei myöskään välitä silityksistä eikä rapsutuksistakaan, ei tykkää olla sylissä. Monet sanovat että on terapeuttista pitää lemmikkiä... ei kyllä ole ainakaan tällaisen kissan kanssa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden ikäinen kissa on pahimmassa iässä, todennäköisesti käytös tasoittuu kyllä tuosta. Älä ota valjaita pois heti sisälle tultua, anna olla rauhassa ensin valjaat päällä. Ehtii ne myöhemminkin ottaa pois. Hommaat hyvät valjaat, niin ne voi olla kissalla melkein jatkuvastikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän