Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys lääkäreille/sairaanhoitajille!

Vierailija
18.08.2006 |

Mistähän johtuu, että aina jos jossainpäin liikkuu joku pöpö, niin minä olen takuuvarmasti parin päivän päästä kipeä? Esim. jos lapsi sairastuu, niin silloin minäkin.

Olen melko allerginen (pöly siitepöly eläimet ruoka-aineet) ja minulla on astma. Johtuuko se näistä asiosta?

Pesen kyllä ahkeraan käsiä ym, mutta silti taudit hyökkäävät... :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua tässä asiassa? Olen niin kyllästynyt tähän sairastamiseen....

:(

ap

Vierailija
2/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jatkuvasti allergisia oireita ja lääkitys ei ole tasapainossa, elimistön vastustuskyky muita taudin aiheuttajia kohtaan on heikompi.

Esim. lapsellani todettiin infektioastma. Kun lääkitys ei ollut vielä kohdallaan lapsi sairasti jatkuvasti ja oireet olivat pahoja. Kun lääkitys saatiin kuntoon oireet aluksi vähenivät ja jatkuvat flunssat ja muut hengitystieinfektiot ovat jääneet toistaiseksi kokonaan pois, koska lääkitys on ollut riittävä ja elimistö on saanut toipua rauhassa taudeista. Jatkuvaa lääkitystä meillä ei ole. Keuhkoputket ovat saaneet rauhassa parantua ja vahvistua ja näin ollen niiden vastustuskyky taudin aiheuttajia vastaan on parantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä ainakin astmalääkitys kohdallaan, allergiseen nuhaan syön silloin tällöin esim. siitepölykautena zyrtecciä tms. Muulla tavoin en taida allergioita hoitaa, paitsi tietty vältän kontaktia eläimiin, allergisoiviin ruokiin ym.

Mitä siis voisin asialle tehdä? Onko keinoja? Talvisin syön usein esim. vitamiineja, mutta eivätpä kauheasti auta.

Vierailija
4/4 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielihyvin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi