Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaamo kieltäytyy ottamasta koronarokotettuja asiakkaita - kampaamon mukaan rokote leviää ja aiheuttaa muille oireita

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin heti ajan tuonne kampaamoon. Kerrankin joku ei ole niin lammas että uskoo kaiken Big Pharman ja Big Median jutut

Vierailija
2/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun noin avoimesti kertovat. Itse hakeutuisin toisen kampaamon asiakkaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin rahani mieluusti muualle

Vierailija
4/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun noin avoimesti kertovat. Itse hakeutuisin toisen kampaamon asiakkaaksi.

Minä hakeuduin sen jälkeen kun yksi paikallisista kampaajista rupesi leikkuun aikana selittämään koronan olevan huijausta ja muuta lässyä. Tulin siihen tulokseen että siellä käynti on liian vaarallista ja käyn toisessa liikkeessä toisella kampaajalla. 

Vierailija
5/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyy vaan palvelemasta lampaita

Vierailija
6/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa uskoa, kampaajaa vai tutkijoita 🤔

Vierailija
7/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on siis varaa valita asiakkaansa. Minulla taas on varaa valita kampaaja.

Vierailija
8/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kampaamo saanut tämän tiedon youtubesta?

Vierailija
9/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kampaaja oli parantanut menkkakivut sillä että sivelee menkkaverta naamalle

Vierailija
10/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama nainen kertoo parantaneensa kuukautiskipunsa hieromalla kuukautisverta naamaansa... Että niin täyspäinen tapaus. 😂

Vierailija
11/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa uskoa, kampaajaa vai tutkijoita 🤔

Kampaajaa tietysti tässä asiassa. Asiantuntijoista on saatu tarpeeksi, siksi annankin putkimiehen leikata hiukseni, lääkärin korjata vuotavan putken ja kampaajan hoitaa kaikki terveysasiani.

Vierailija
12/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaisin heti ajan tuonne kampaamoon. Kerrankin joku ei ole niin lammas että uskoo kaiken Big Pharman ja Big Median jutut

Kerrotko minulle, että mitä partikkeleita niistä rokotteista leviää rokotettujen ihmisten välityksellä rokottamattomiin ihmisiin? Mitä rokotetut ihmiset siis rokottamattomiin tarkalleen ottaen tartuttavat?

Vierailija
13/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissäkin yksi ekokampaamo ilmoittaa nettisivuillaan vastaanottavansa rokotettuja asiakkaita vasta 30pvä rokotuksen ottamisen jälkeen. Rokottamattomille tervetuloa ja maskia ei tartte käyttää.

Vierailija
14/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissäkin yksi ekokampaamo ilmoittaa nettisivuillaan vastaanottavansa rokotettuja asiakkaita vasta 30pvä rokotuksen ottamisen jälkeen. Rokottamattomille tervetuloa ja maskia ei tartte käyttää.

Puhut paskaa.

Vierailija
15/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko minulle, että mitä partikkeleita niistä rokotteista leviää rokotettujen ihmisten välityksellä rokottamattomiin ihmisiin? Mitä rokotetut ihmiset siis rokottamattomiin tarkalleen ottaen tartuttavat?

Uutisessahan se kerrotaan

Vierailija
16/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava nainen, pidän hänestä!

Vierailija
17/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ùp

Vierailija
18/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä on useita tukimuksia. Mm. on kirjoitettu, että pitkäaikainen oleilu rokotetun vieressä voi aiheuttaa keskenmenon. Mistä me maalikot tiedetään, mihin kaikkeen tiede pystyy.

Vierailija
19/19 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamolla on oikeus valita asiakkaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä