Olen niin onnellinen!
Pappa jäi eläkkeelle ja tänä kesänä vuokrataan asuntoauto ja sillä reissataan ympäri Suomea. Pysähdytään keskelle ei mitään jonnekin kauniille paikalle, mihin saa laittaa auton yöksi. Kalastetaan siellä, missä saa kalastaa ja grillataan makkaraa. 💚
Kommentit (12)
Kuulostaa tosi ihanalta <3 nauttikaa matkasta.
Kuulostaa ihanalta! Toivotaan poutaista ja kalaonnista kesää =)
Kuulostaa hyvältä, nauttikaa kesästä ja vapaudesta!
Siis oikeasti menetkö reissuun pappasi kanssa vai kutsutko miestäsi papaksi ?
Hei! Meillä tätä riemua on kestänyt jo muutaman vuoden! Mieheni jäi eläkkeelle ja itse olen työttömänä. Siis täysi vapaus kulkea ristiin rastiin asuntoautolla. Elämämme parasta aikaa!
Tervetuloa porukkaan!!
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt on jäänyt papaksi puhutteluksi, kun lastenlapset kutsuu häntä sillälailla. Ja ollaanhan me pappa & mummo. Tiedätte jos saatte elää vanhaksi niin näin se menee.
- ap -
Suomi on paras paikka lomailla maailmassa kunhan vain unohtaa epäluulot.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Meillä tätä riemua on kestänyt jo muutaman vuoden! Mieheni jäi eläkkeelle ja itse olen työttömänä. Siis täysi vapaus kulkea ristiin rastiin asuntoautolla. Elämämme parasta aikaa!
Tervetuloa porukkaan!!
Kiitos! Minä niin odotan tätä meidän ihanaa kesää ja tulevia vuosia. Kunhan pysyttäisiin terveinä. Lapsetkin asuu ihan lähellä ja voidaan auttaa heitä, missä pystytään.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Toivottavastti saat elää vanhaksi jonkun mukavan miehen kanssa. Jos teillä vielä olisi lapsen-/lastenlapsia niin voisitte kutsua toisianne nätisti papaksi ja mummoksi.
Turha toivo vissiin. Sulla saattaa olla siinä vaiheessa monta ukkoa ja niiden lapsia, omia lapsia, yhteisiä lapsia, äitipuolia, isäpuolia, lukuisia mummoja ja pappoja, sukulaisia joka taholla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavastti saat elää vanhaksi jonkun mukavan miehen kanssa. Jos teillä vielä olisi lapsen-/lastenlapsia niin voisitte kutsua toisianne nätisti papaksi ja mummoksi.
Turha toivo vissiin. Sulla saattaa olla siinä vaiheessa monta ukkoa ja niiden lapsia, omia lapsia, yhteisiä lapsia, äitipuolia, isäpuolia, lukuisia mummoja ja pappoja, sukulaisia joka taholla jne.
99% av-mammoista. Eivät muusta tiedä.
Mahtavaa kuulla, hienoa!