Onko outoa: en kehtaa taas tilata kotiinkuljetuksella ruokaa, koska toissapäivänä tilasin?
Mitä ne siellä Foodoralla ajattelee, kun taas tästä osoitteesta tulee tilaus? Kuinka monta kuljettajaa yhdellä firmalla on töissä yhdellä alueella? Onko suunnilleen aina se sama tyyppi?
Kommentit (22)
Mä luulen että kuljettaja ajattelee korkeintaan että sulla on massi kunnossa.
Jos on edes sama kuljettaja.
Ei kannata tilata ihan siksi että läskistyt jos tilaat. Minä tilaan max kerran viikossa.
Ajattelee ettet ole köyhä. Etkä hoikka.
No ei vattu mitään. Kaikenmaailman ongelmia sinuullakin nyt on.
Mun piti lähettää tiliote, kun edellisestä tilauksesta oli vaan 2 päivää. Muuten ei uskoneet että on massia.
Se on outoa outoa että, aikuisten ihmisten pitää täällä saada hyväksyntä joka h*lvetin asiaan. Eikö enää kenelläkään ole omaa päättelykykyä mihinkään!?!
Aika monet tilaa lähes päivittäin. Ainakin viikottain.
Et ole poikkeus. Se lohduttanee.
Anna mennä vaan! Älä murehdi mitä muut miettii vaan teet just niinku huvittaa!
Mulla on muutama vakio kuski, jotka tuovat mulle ruokaa. Kiva nähdä heitä aina, vaikka ei paljon jutellakaan muuta kuin "Kiitos. Nyt lähtee taas nälkä." Yms.
Miehen kanssa joskus darrapäivänä tilattu parikin kertaa päivän aikana.
Samaa mietin 🤣 alkanut tosin itseäkin ärsyttämään tämä jatkuva tilailu. Olen nyt tilaillut itseni ähkyyn ja toivon että vihdoinkin kyllästyisin noihin!
Varmaan parempi kun tilaat vaan, kun et uskalla sitä koronapiikkiä hakea, etteivät paikkakuntalaiset saisi ikääsi selville. Muista tämän päivän provoaloituksistasi en tiedä, kun en seuraa niin tiheään näitä sekoaloituksia.
Tilasin viime viikolla melkein joka päivä foodorasta.
Vierailija kirjoitti:
Se on outoa outoa että, aikuisten ihmisten pitää täällä saada hyväksyntä joka h*lvetin asiaan. Eikö enää kenelläkään ole omaa päättelykykyä mihinkään!?!
Koronakammo on syövyttänyt ihmisten aivot.
On outoa. Tilaan joka päivä vähintään kerran.
Iloisia he varmaan ovat kun saavat rahaa tilauksestasi? Mitä väliä mitä kuljettaja sinusta ajattelee?