Viking Mariella puksuttelee tällä hetkellä Portugalin edustalla, Porton kohdalla.
Harmi kun eivät myyneet lippuja tuolle reissulle!
https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:4705/zoom:9
Kommentit (29)
Onko laiva eksynyt reitiltä vai miksi se on siellä? Eikö matkustajat ole huomanneet mitään?
Monta porttoa tapasin aikanaan myös Mariellalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko laiva eksynyt reitiltä vai miksi se on siellä? Eikö matkustajat ole huomanneet mitään?
Kansibaarissa on niin hyvä tunnelma, ettei ne oikeasti sitä Tukholmaan menoa kaipaa. Pääasia, että tarjoilu pelaa.
Luokkaretkellä olin samalla laivalla v. 1987. Lukutaidoton matematiikanopettaja sanoi "marinella".
Vierailija kirjoitti:
Onko laiva eksynyt reitiltä vai miksi se on siellä? Eikö matkustajat ole huomanneet mitään?
Viking varmaan palkkasi Costa Concordian entisen kipparin ja nyt hän halusi näyttää matkustajille Portugalin rantaa... oho hups eiku...
Transponderin mukaan matkalla Helsingistä Tukholmaan, jossa ETA 19.5.2021. Kiirettä pitää :o
Mitäs se tuolla seikkailee?
Onko laiva hakemassa Afrikasta uusia asukkaita Suomeen. Muutama tuhat mahtuisi laivaan. Kakata voisi suoraan mereen.
Vierailija kirjoitti:
Transponderin mukaan matkalla Helsingistä Tukholmaan, jossa ETA 19.5.2021. Kiirettä pitää :o
Mitäs se tuolla seikkailee?
Vanha vakioreitti varmaankin vaan jäänyt muistiin. Laivahan on myyty ja matkalla uuteen kotiin Välimerelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transponderin mukaan matkalla Helsingistä Tukholmaan, jossa ETA 19.5.2021. Kiirettä pitää :o
Mitäs se tuolla seikkailee?
Vanha vakioreitti varmaankin vaan jäänyt muistiin. Laivahan on myyty ja matkalla uuteen kotiin Välimerelle.
Ooh, kiitos tästä. Kiva kuulla että löytyi vielä ehtoopäivillä uusi koti, eikä tie vienyt Intian hautuumaille :')
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transponderin mukaan matkalla Helsingistä Tukholmaan, jossa ETA 19.5.2021. Kiirettä pitää :o
Mitäs se tuolla seikkailee?
Vanha vakioreitti varmaankin vaan jäänyt muistiin. Laivahan on myyty ja matkalla uuteen kotiin Välimerelle.
Ooh, kiitos tästä. Kiva kuulla että löytyi vielä ehtoopäivillä uusi koti, eikä tie vienyt Intian hautuumaille :')
Onhan vanhat ruotsinlaivat lujaa tekoa. Niitä taitaa Välimeri olla puolillaan.
35 vuotta samalla reitillä. Aika kova suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transponderin mukaan matkalla Helsingistä Tukholmaan, jossa ETA 19.5.2021. Kiirettä pitää :o
Mitäs se tuolla seikkailee?
Vanha vakioreitti varmaankin vaan jäänyt muistiin. Laivahan on myyty ja matkalla uuteen kotiin Välimerelle.
Ooh, kiitos tästä. Kiva kuulla että löytyi vielä ehtoopäivillä uusi koti, eikä tie vienyt Intian hautuumaille :')
Onhan vanhat ruotsinlaivat lujaa tekoa. Niitä taitaa Välimeri olla puolillaan.
Olin joskus sellaisella jolla mentiin Kreikan saarelta toiselle. Vanhasta muistista vedin vaistomaisesti heti suomalaistyyppiset lärvit, jota muut turistit katsoivat ihaillen, koska matka kesti vain 45 minuuttia.
Toivottavasti Välimeren matkalaiset osaavat arvostaa kakkoskannen saunaa.
Samalla firmalla näyttäisi olevan ennestään Siljan Svea ja Wellamo.
Miksi Finnjet ei kelvannut kenellekään Välimeren varustamolle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Finnjet ei kelvannut kenellekään Välimeren varustamolle?
Oliko liian kallis käyttää? Ne turbiinit oli todella edistykselliset, mutta kääntöpuolena kalliit ylläpitokulut, eikä sille nopeudelle oikein lopulta ehkä ollut niin tilausta. Eräänlainen merten Concorde.
Vierailija kirjoitti:
35 vuotta samalla reitillä. Aika kova suoritus.
Todellakin. Taitaa muuten Hki-Sto reitti kuulua maailman vaativimpiin autolautan reitteihin: pitkä, myrskyisä ja jäinen.
Hyvä laiva ja toivotaan sille pitkää ikää uudella reitillä! Olisipa kiva päästä tutulle laivalle puksuttelemaan palmurantamaisemiin, sitten kun on korona ohitse :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Finnjet ei kelvannut kenellekään Välimeren varustamolle?
Oliko liian kallis käyttää? Ne turbiinit oli todella edistykselliset, mutta kääntöpuolena kalliit ylläpitokulut, eikä sille nopeudelle oikein lopulta ehkä ollut niin tilausta. Eräänlainen merten Concorde.
Olihan siinä diesel-koneet myös, asennettiin öljykriisin jälkeen.
Mä en pidä tuosta uudesta värityksestä :c
https://www.corsenetinfos.corsica/photo/art/grande/56248814-41910403.jp…
Monen palstalaisen alullepanopaikka siellä seilaa.