Mies ei usko että osaan pitää huolta omasta autostani. Muita?
Aina mestaroimassa huolloista sun muista, ihan kuin en muka itse osaisi. Ei auta sanominen, hetken päästä tulee taas suunnilleen sellaista kommenttia, että muistanhan katsoa että kaadan lasinpesunestettä oikeaan säiliöön.
Kommentit (15)
No eipä ole onneksi ollut tuota ongelmaa. Näkee hyvin, että osaan hoitaa hommat.
Naurat sille vaan päin naamaa, eiköhän se ajan kanssa ymmärrä.
Keskivertomies ei yleensä tiedä autoista sen enempää kuin nainenkaan, vaikka luulee tietävänsä.
Ihan tuttua settiä. Exäni ei uskonut että osaan edes ajaa.
No, ajoin kyllä pakua, pakua+perävaunua ja asuntoautoa.
Omaan autooni vaihdoin renkaat, huolehdin öljyt, nesteet, pissapojat jne.
Katsastukset hoidin itse..
Mutta paskaa satoi niskaan aina.
Koska nainen ei voi näitä asioita hoitaa niin hyvin kuin mies.
Onneksi isäni oli opettanut minulle kaiken.
Onneksi on exä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsot tuollaista miestä?
No en ajatellut erota yhden ärsyttävän piirteen takia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja vauva palstalle tuut ruikuttamaan.
Onko älyllisesti vajavainen?
Jos näkee, että joku osaa asian, mutta silti inttää että ei voi osata kun on vaikka tiettyä sukupuolta, ei voi olla mikään kirkkain tähti.
Mulla oli auto jo ennen miestä. Toki annan hänen säätää pissapojan nesteet ja renkaanvaihdot kun tykkää sellaisia puuhata. Nyt on rahoituksella joten vien huoltoon, mutta parin vuoden kuluttua saa vaihtaa suodattimet ja öljyt tuohonkin. Toisaalta mä ostan varaosat ja renkaat myös miehen autoon, että kai tässä kumpikin luottaa että toinen tekee mitä sanoo autojen (ja muunkin) suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No itse en kokisi tuota yhdeksi ärsyttäväksi piirteeksi. Mieshän pitää sinua vajaaälyisenä koska olet nainen. Itse lemppaisin siltä istumalta, mutta kukin tietenkin tyylillään.
Aika vähän taitaa naisia arvostaa. Onko muita sovinismin oireita?
Ihanaa vaan, että huolehtii. Ongelma ei tässä taida olla nyt se, että mies haluaa auttaa sinua vaikket apua tarvitsisikaan, vaan pikemminkin se, että haluat todistella miehellesi jotakin, vaikkei oikeasti olisi mikään tarvis. Tulee mieleeni omat teiniaikani, jolloin minua raivostutti, kun äitini huolehti pärjäämisestäni milloin minkäkin asian suhteen, vaikka "minähän olen jo niin iso enkä apua tarvi!"
Anna miehen hössöttää ja ota huumorilla vain.
Ps. olen yli kolmekymppinen perheellinen ihminen ja edelleen äitini hössöttää kylään tullessaan. Nykyisin siihen osaa suhtautua eri tavalla - toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, tai puhtaasti ohjaten muori rauhoittumaan sohvalle ja ottamaan ihan chillisti vaan. :)
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole onneksi ollut tuota ongelmaa. Näkee hyvin, että osaan hoitaa hommat.
Tai joutuu tekemään itse ne hommat, jos vähänkään epäilee. Meillä mies on ilmoittanut myös ajokortti-ikäisille tyttärille, että on itse huolehdittava autoista. Niinpä niin öljyn ym. lisäyksekset onnistuu, myös renkaitten ja tuulilasinpyyhkijöitten vaihdot.
Kokeilepa sinäkin iloisesti ilmoittaa miehelle, että sinähän huolehdit autosta. Meillä on turha yrittää ennen kuin siinä vaiheessa, kun mennään auton kimppuun sellaisten työkalujen kanssa, joita me naiset emme varmasti osaa käyttää.
Sama juttu meillä. Ratkaisin ongelman niin, että mies hoitaa nykyään molemmat autot (mikä on loistohomma sikälikin, että auton huolto on mulle pakkopullaa).
Jätä se sika.