Asuuko sulla sukulaisia ulkomailla?
Kommentit (29)
Kyllä ja useita.
Monet nuoret opiskelevat ja työskentelevät ulkomailla sekä Euroopassa, että muualla.
Täti ja serkku lapsineen Saksassa.
Minusta katsottuna kaikki. Olen itse ulkomailla.
Asuu paljonkin. Osa suvusta on ulkomailta kotoisinkin, tosin muuttaneet ensin 1800-luvun jälkipuolella Venäjälle (Laatokan Karjalaan, mutta näiden tarkoitus oli muuttaa nimenomaan Venäjän twi ainakin ortodokksiselle alueelle uskonnon takia) ja sitten sieltä Jatkosodan jälkeen länsi-Suomeen.
Ja ap. Kyllä sinunkin sukuasi löytyy ulkomailta, kun katsot vähän isälinjaa laajemmin sitä sukuasi. KAIKKIEN kohdalla löytyy. Se on se kuuluisa 6 askelmaa, jolla pääsee keneetä tahansa kehen tahansa ja aika pätee pitkältie pätee myös sukulausuussuhteiden kohdalla.
Juu. Minä Isossa-Britanniassa, täti Tanskassa, toinen Saksassa, serkku Serbiassa, pikkuserkku Japanissa. Me ollaan ilmeisesti liikkuvaista väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Asuu ja asun itsekin.
Sama
Minä Englannissa, suku Suomessa, ystäviä ympäri maailmaa.
Kasten serkuista yksi asuu Australiassa ja yksi Espanjassa. Amerikansiirtolaiseksi meni yksi enoistani, joten mulla on amerikanserkkuja, joita tosin en tunne.
Nyt on vuosi 2021, melkein kaikilla on sukulaisia ulkomailla ja ulkomaisia ystäviä. Jos ei ole, niin hanki niitä. Avartaa maailmaa kummasti.
Yksi asuu perheineen ulkomailla, mutten ollut hänen kanssaan tekemisissä hänen asuessa Suomessakaan. Minä olen myös asunut ulkomailla, mutta nyt onneksi taas Suomessa. Enkä ole täältä lähtemässä enää ikinä.
Joo, jotain vanhuksia Floridassa, en tiedä ketä, en ole ikinä tavannut.
Yksi on asunut aiemmin, nyt asun itse.
USAssa mutta niitä kaatuu kuolleina kadulle vähän väliä kun niillä ei ole varaa Ambulassiin eikä sairaanhoitoon. Lapsiakaan ei ole varaa laittaa tarhaan, eikä koulussakaan ole varaa käydä.
Asuu