Miksi noita urheilujuttuja pitää raportoida telkkarissa monta kertaa päivässä joka ikinen päivä?
Ei mitään muita asioita raportoida tuollaisella innolla?
Kommentit (11)
Urheilujutuissa ei mielestäni ole mitään pahaa, mutta kun sen tietää, että urheilu-uutisissa tulee aina jääkiekkoa, jääkiekkoa, jääkiekkoa..ja vielä amerikan sellaista. Vielä ehkä ymmärtäisi, jos olisivat vapailla kanavilla ja siten vaikka koko kansan juttu, kuka nyt haluaa katsellakin.
Urheilu on ihana, tunteita nostattava, kiva aihe, jos siihen eläytyy. Urheilussa on taitoa, yhteistoimintaa, huumoria, kauneutta.
Ja ap:n on niistä jokainen katsoa koska?
Kansalle tarjotaan sitä, mitä kansa haluaa. Etenkin maksavalle kansalle.
Niille on tilausta. Suomalaiset on kuitenkin aika urheiluhullua kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Urheilu on ihana, tunteita nostattava, kiva aihe, jos siihen eläytyy. Urheilussa on taitoa, yhteistoimintaa, huumoria, kauneutta.
Sori, puuduttavaa ja sisällötöntä, epäkiinnostavaa kohkaamista.
Mun tietääkseni uutiset tulee useammin. Laita vaikka telkku kiinni ja mene ulos, jos harmittaa.
ap voi perustaa meikkiuutiset tai mitkä tahansa koska vain . "jennifer aniston on vaihtanut huulipunansa kevyen kesäiseen sävyyn"
No onhan sen urheilun katsominen hirveän suosittua ja monet haluavat kuulla vähintään tulokset. Minua ei kiinnosta pätkääkään, mutta enemmän kuin telkkari ärsyttää seuraani britti-twitterin trendit kun sunnuntaina 90 % on jalkapalloa ja vaikka kuinka klikkaa "ei kiinnosta" niin tilalle saa vain uusia jalkapalloaiheita. Että ei suomalaiset ole ainoita jotka jostain tietystä lajista hullaantuvat 😉
Pitäähän se ohjelma-aika jollain täyttää.
Tietääkseni tähän mennessä televisiosta ei ole tullut joka ikiseltä kanavalta yhtäaikaa urheilua ja ainakin minä osaan vaihtaa sitä kanavaa.