Mikä mun naamaa vaivaa?
Laitoin tänään itseruskettavaa ja muualla väri on muuttunut ihan kivasti, mutta naama näyttää samalta kuin ennen itseruskettavaa. En ikinä rusketu auringossa, voiko jotenkin johtua siitä? Ihan samalla tavalla sitä ainetta kuitenkin levitin kasvoille kuin muuallekin.
Harmittaa kun edes purkkirusketus ei tartu. Pitää kai tyytyä näyttämään kalkkilaivan kapteenilta taas koko kesä. Huoh.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kai olet kuullut että rusketus meni pois muodista jo aikoja sitten?
Varmaan niillä joiden normaalissakin ihonvärissä on jotain väriä. Mulla on luonnostaan ihan valkoinen iho ja näytän ihan kamalan kuolleelta ja väsyneeltä ilman mitään väriä. En mitään överirusketusta halua, mutta vähän väriä. Tällä hetkellä olen edelleen vaaleampi kuin esimerkiksi mun mies vaikka sitä itseruskettavaa laitoinkin. Ap
Laita naamaan uudestaan vaikka huomenna, mutta älä muualle. Tämä saattaa tepsiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niillä joiden normaalissakin ihonvärissä on jotain väriä. Mulla on luonnostaan ihan valkoinen iho ja näytän ihan kamalan kuolleelta ja väsyneeltä ilman mitään väriä. En mitään överirusketusta halua, mutta vähän väriä. Tällä hetkellä olen edelleen vaaleampi kuin esimerkiksi mun mies vaikka sitä itseruskettavaa laitoinkin. Ap
Koetappa unohtaa netti muutamaksi tunniksi päivällä ja mene ulos aurinkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetappa unohtaa netti muutamaksi tunniksi päivällä ja mene ulos aurinkoon
Jos tarkoitat etten ulkoile tarpeeksi olet väärässä :D eilenkin juoksin 2h eikä ole mikään ainutlaatuinen juttu mulle