Päätin yllättää tuttavan vanhalla pesukoneella! Ja arvatkaa mitä sain kiitokseksi!
Yritin soittaa ainakin 5 kertaa eikä hän vastannut. Päätin yllättää hänet. Hänelle ei ole pesukonetta ja pesee yleisessä pyykkituvassa. Itse ostin uuden koneen. Onhan tämä vanha rotisko, mutta toimii kyllä.
Pääsin paljon helpommalla näin eikä tarvitsi maksaa kaatopaikka kuluja!
Päätin yllättää hänet ja kärräsin koneen hän kotiovelleen ylimpään kerrokseen!
Soitin kelloa, mutta kukaan ei avannut. Päätin jättää lapun jossa luki näin; hei tässä pienilahja, jonka pitäisi helpottaa arkeasi! Ja mitä sainkaan kiitokseksi. Vihaisen soiton parin tunnin päästä ja hän pyysi hakemaan sen pois.
No arvatkaa haenko? En ainakaan tänään enää!
Kommentit (15)
Kyllä muuten varmasti haet sen sieltä!
Ja Jos se kerran oli toimiva, miksi edes ostit uuden?
SER-jätteeseen tuollainen menee ilmaiseksi...
Pyysit arvaamaan mutta kerroitkin itse. Höh.
Et vienyt ja olet yksinäinen alkoholisti kuolevalta paikkakunnalta joka on ollut koko päivän kotona. Mitä muuta iltaan kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Pyysit arvaamaan mutta kerroitkin itse. Höh.
Niinpä. Kun luin otsikon, olin jo mielessäni kirjoittanut arvaukseksi "paskaa niskaan", mutta enää en voi arvailla
Provohan tämä on, mutta täytyy kyllä sanoa, että omalla tavallaan hauska. Ainaiset se*si ja rasi*miketjut ei jaksa naurattaa ketään!
Mutta onnistuit vedättämään jo monta hernettä nessuihin 😛
Jos kysymättä viet paskaa ovelle niin miten itse suhtautuisit.
Vanha pesukone ei ole mikään pienilahja vaan kauhea rojutaakka!
T. Tuttavasi
Onko aplla koprofilia vai miksi ihmeessä viet kysymättä toisille silkkaa paskaa?
Tiesitkö, että kaikkiin asuntoihin ei saa pesukoneita? Näissä taloyhtiöissä on usein pesutupa juuri sitä varten.
Miks provoissa pitää aina selittää liikaa. Olisit nytkin antanut jonkun muun tuoda esiin tuon kaatopakkamaksun säästön.
Pesutupa on ihan paras. Todellakaan en haluaisi pesukonetta kotiin kerryttämään kosteutta ja möykkäämään.
Hohhoijaa...
Huono