Miksi sormeni ovat välillä luisevat ja laihat ja taas välillä tuntuvat paksummille? Ikää 48v
Tätä jatkunut ihan nuoresta asti. Etenkin kylmässä kädet muuttumat kamalan näköisiksi. Ei ole ylipainoa eikä turvotuksia.
Kommentit (19)
Sydän ja/tai verisuonet brakaa. Nesteen kertyminen raajojen päihin kertoo ettei tavara kierrä suonissa.
Mistä tiedät, että ne eivät ole turvonneet silloin kun tuntuvat paksuilta?
Itellä turpoaa aina liikunnassa sormet. Ihan kävelylenkilläkin. Kuulemma ihan normaalia. Nesteet kertyy sormiin.
Sormet paranee siellä missä tehdään uusiakin
Pienet ovat ongelmasi, mutta nykyään voidaan sahata kädet ranteesta ja rakentaa toimivat sormet.
Vierailija kirjoitti:
Itellä turpoaa aina liikunnassa sormet. Ihan kävelylenkilläkin. Kuulemma ihan normaalia. Nesteet kertyy sormiin.
Samoin, varsinkin lämpöisellä kelillä. Tulee ihan nakkisormet. En nykyään enää pidä sormuksiakaan ton takia.
Minullakin turpoaa kävellessä. Jos pitkään kävelee niin ei meinaa sormet enää taipua. Siksi yleensä teen lenkit sauvojen kanssa, jolloin käsillekkin tulee liikettä ja nesteet ei pakkaudu sormiin.
Eli se sormien paksuuntuminen on turvotusta ja kun ne ovat laihat, turvotus eli kudoksiin kertynyt neste on poistunut ainakin väliaikaisesti.
Mulla sormukset välillä menee helposti sormiin, välillä taas ei melkein ollenkaan. Mun turvotus johtuu käsittääkseni kilpirauhasen vajaatoiminnasta, en kyllä ole tiennytkään liikunnan vaikuttavan noin…🤔
Pumppu värähtelee, munuaiset kerryttävät nestettä
EEWA the RIG(h)TEOUS?????? ?
I am riding on you to the
END.
EWa
Sani, että nyt pakko.
Eewa the righteous.......
Hallowed be thy name.....
Name...
Ei minullakaan ennen ole liikunta turvottanut sormia, mutta ehkä vuosi sitten huomasin, että välillä on todella paljon turvotusta kävelylenkkien jälkeen sormissa.
Vierailija kirjoitti:
EEWA the RIG(h)TEOUS?????? ?
I am riding on you to the
END.
Ja ettet erehdy... niin laulaja vastaa lauluistaaan......kuten sitä laulua kuuntelevakin....
Sanoista olet Sinä vastuussa......
(Sama)
Iron maidens (female) on minulle jotain suurempaa kuin mikään muu tällä hetkellä....
Näin sieluni silmin sen yhden Iron maidenin huoneen nurkassa, kuten laulu kertoo.. ..
Mutta minua nauratti...... Se oli siellä ja pysyy minusta......
Se oli oikeasti FUNNY.
Vierailija kirjoitti:
Iron maidens (female) on minulle jotain suurempaa kuin mikään muu tällä hetkellä....
Näin sieluni silmin sen yhden Iron maidenin huoneen nurkassa, kuten laulu kertoo.. ..
Mutta minua nauratti...... Se oli siellä ja pysyy minusta......
Se oli oikeasti FUNNY.
Se on ihan mahdottoman
FUNNY:
MIiltei ihan huvittava asia:
Koska kuitenkin ei ole yhtä ilman toista; Jumalasta ilman jumalatarta.
Vaikka Se kuulostaisi niin hyvältä se alkuperäinen...
It is You listening it.....
Ya doom it....
It is
YOU.
Up