Millaiset välit sulla on veljeesi? Jos siis sellainen on.
Mulla etäiset nähdään kerran vuodessa jouluisin. Hän on pikkuveljeni. Meillä kaksi vuotta ikäeroa.
Kommentit (10)
En käytännössä tunne koko tyyppiä, vaikka asuu samalla paikkakunnalla.
Etäiset. 2 v vanhempi isoveli. Kidutti mua koko lapsuuden.
Etäiset. Hän asuu ulkomailla. Soitamme, jos on asiaa. 2 v ikäeroa.
Heikot. Hän ei pidä minusta tai arvosta minua, enkä jaksa itsekään enää yrittää.
Runsaan vuoden vanhempi. Hyvät välit, vaikka veli onkin enemmän tekemisissä mieheni kuin minun kanssa ovat hyviä kavereita.
Mulla on 6 vuotta nuorempi veli, välimatkaa on n. 500km, joten nähdään lähinnä sukujuhlissa ja jos ollaan yhtä aikaa vanhempien luona, pari kertaa vuodessa. Välillä viestitellään, mutta aika harvakseltaan, tavatessa kyllä keskustellaan kaikesta maan ja taivaan väliltä ja mielestäni meillä on oikein hyvät välit.
Veljeni on ääliö. Otin välimatkaa kun hän meni naimisiin. Vaimonsa sensuroi Harry Potteritkin ennenkuin lapset saivat ne lukea.
Ei, en vain kestä heitä. Bakteerikammoisia paskantärkeitä kulissinpystyttäjiä.
Mä mieluummin vetäydyn kuin altistan itseni ihmisille, jotka edustavat kaikkea sitä pikkuporvarillisuutta, mikä ahdisti lapsuudenkodissanikin.
Vuotta nuoremman veljen kanssa ollaan hyvin läheisiä, nähdään parin viikon välein, saman ikäisiä lapsiakin.
Yli kymmenen vuotta nuoremmat veljet on vähän etäisiä, asuvatkin kaukana. Mutta nähdään kyllä lähes kuukausittain, kun isovanhemmilla käydään. Heidän elämästään en niin paljon tiedä, eivät hirveästi kertoile kuulumisia.
Vuotta nuoremman veljen kanssa rakkaat välit. Vanhemman kanssa ei. Sukuaan ei voi valita. Sukulaisuuden takia ei kannata roikkua. Oma elämä tärkein. Amen
Mulla on myös minua kaksi vuotta nuorempi pikkuveli ja ollaan oltu lapsesta asti tosi läheiset. Harvemmin enää nähdään kun asutaan niin kaukana toisistamme, mutta yhteyksissä ollaan päivittäin discordissa