Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytykseen lapsen äidin sijaan uusi nainen

Vierailija
17.05.2021 |

Mitä mieltä palstalaiset, olen jo alkuraskauden aikana eronnut lapsen äidistä (suhde ei alunperinkään ollut kovin kummoinen) eikä lapsen äiti ole ollut kovinkaan aktiivisesti mukana raskausaikana. Näin ollen häntä en missään tapauksessa ota mukaan synnytykseen. Olen alkanut seurustelemaan raskauden aikana uuden naisen kanssa ja hän olisi halukas tulemaan synnytykseen mukaan. Tätä on kuitenkin kritisoitu läheisteni puolelta mm. siten että tämä olisi suuri vääryys lapsen äitiä kohtaan. Mielipiteitä asiasta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
2/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykseen mukaan syntyvän lapsen vanhemmat (he jotka lapsen ovat päätyneet yhdessä hankkimaan tietoisella päätöksellä tai vahingossa) tai vaihtoehtoisesti synnyttävä äiti + hänen valitsemansa tukihenkilö. Pitäisin erittäin epämiellyttävänä ajatuksena jos tukihenkilö olisi uusi puoliso, mikäli raskauden aikana on tullut ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä 👌

Vierailija
4/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä itse päätät kuka tulee mukaan. Vauvaa voi nähdä synnytyksen jälkeen ne ketkä ei mukaan päässeet.

Vierailija
5/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi odottaa lastasi, muttei ole ollut aktiivisesti mukana raskaudessa?

Vierailija
6/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua nyt ollenkaan, kuka sitä lasta odottaa :)

Vierailija
7/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä lesbojuttuja tänne.

Vierailija
8/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässä lesbosuhteessa oleva nainen on raskaana ja kantaa ex-puolison munasolusta aikansa saanutta vauvaa mahassaan. On ihan normi että suhteessa elävät naiset jakavat niin että toinen synnyttää ja toinen luovuttaa munasolun. Tällöin lapsi on kummankin "biologinen"

Vierailija
9/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tässä lesbosuhteessa oleva nainen on raskaana ja kantaa ex-puolison munasolusta aikansa saanutta vauvaa mahassaan. On ihan normi että suhteessa elävät naiset jakavat niin että toinen synnyttää ja toinen luovuttaa munasolun. Tällöin lapsi on kummankin "biologinen"

Kiitos selvennyksestä.

Vierailija
10/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se youtuben lesbopari?

Sääliksi käy lasta jo ennen syntymää kiistellään kaikesta.

Vierailija
11/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, mitä settiä taas. Synnyttäjä tietysti päättää ketä paikan päälle tulee. Epäilen, että sun ty tai edes sinä itse pääset paikalle.

Vierailija
12/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde ei alunperinkään ollut kummoinen, mutta "yhteinen" lapsi oli kuitenkin hoitojen avulla pakko hankkia.

Jepjep.

Vierailija
13/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos selvennyksestä.

Joo mä olin kanssa että???

Jotenkin olin ollut siinä luulossa että se lapsen äiti on pakostakin siellä synnytyksessä :)

Mutta siis koettakaahan sopia asiat siihen malliin että olette pakostakin tekemisissä loppuelämänne ajan.

Vierailija
14/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se youtuben lesbopari?

Sääliksi käy lasta jo ennen syntymää kiistellään kaikesta.

Ketkä 👀

T. Utelias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi