ID hair virgin hair hitto mitä haperopaskaa
Kyseistä hiusta mainostetaan todella harhaanjohtavasti "lähes käsittelemättömänä". Todellisuudessa mustasta aasialaisesta hiuksesta vaalennettua. Tätä ei vaan haluta kuluttajan tietävän vaan annetaan olettaa aivan muuta. Itse sain viikkotolkulla kaivaa totuutta ID hairin asiakaspalvelusta, kun ihmettelin vaalean hiuksen niin huonoa laatua. Mulla on ollut päässä vuosien mittaan eri vaaleita, ruskeita, punaista, mustaa, lähes kaikilta eri merkeiltä. Täytyy sanoa että yksikään ei ole ollut näin huonoa, vaikka eikös ne kaikki ole aasialaisesta tummasta vaalennettua? Jäi kyl niin paha mieli eikä ollut uuteen tukkaan enää varaa. Näitä ei missään tapauksessa voi antaa kuivua vapaasti vaan heti märkänä on alettava föönillä suoristaa öljyn ja silottavan aineen kanssa. Kuumaa rautaa en uskalla edes miettii tää on niin kuiva jo valmiiks et kulus varmaan kuukaudessa käyttökelvottomaksi. Vaik föönillä suoristan niin en oo kertaakaan saanu tästä sen näköistä et tykkäisin. Tällanen villasen näköinen tikkusuora kuiva hapero. Oma tukka on tosi blondattu ja silti ns eri paria tän pidennys hiuksen kans. Paremmas kunnossa. Oon kuullut et bp hair on parasta. Tätä en osta enää ikinä voi luoja miten paljon pahaa mieltä tää on aiheuttanut. Monta sataa meni kankkulan kaivoon.