Tunnistan itseni elokuvien tylsistä tyypeistä/pahiksista
Käykö teille koskaan niin, että huomaatte, että olettekin vähän samanlainen kuin joku "huono/paha" elokuvan hahmo ettekä yhtään sankarin kaltainen? Esim. sotaelokuvissa on välillä joku rintamakarkuri, joka pakenee, ja on tyyliin vihollistakin pahempi kun pettää omat joukot. Jos sotaan jostain syystä joutuisin, olisin juurikin se tyyppi. Tai jonkun tv-sarjan juoruileva ja muista pikkusen arvostelevasti puhuva työkaveri, sekin olen välillä. Tai joku komedian outoja höpisevä juhlavieras, jota muut välttelee. Tai joskus tuntuu, että olen kuin Kummisedän Fredo joka pettää Michaelin (joskus valehtelen esim. karkin syönnistä miehelle...). Yleensä ne sankarit on vähän liian hyviksiä, mutta välillä jotenkin masentaa, että on itse sellainen, mitä yleisesti saatetaan pitää huonona ja inhottavana. Käykö muille ikinä niin vai samaistutteko vain hyviksiin? :D tuleeko mitään elokuvia mieleen?
Pahiksiin olen aina samaistunut, jo lapsena mm. Haisuliin Muumeista ja Shamaaniin Joulupukki & noitarumpu -elokuvasta.
N27