Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oma alhainen koulutustaso masentaa , kaikki työt joihin pääsisin ovat paskahommia :(

Vierailija
17.05.2021 |

ei elämällä paljoa iloa ole tarjota köyhälle

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa nostaisit kissan pöydälle ja hankkisit koulutuksen. Kuka kissan hännän nostaa jos ei kissa itse? Hae yliopistoon ja liity meidän akateemisten iloiseen joukkoon. Niin tein itse. Olin vailla koulutusta, mutta ryhdistäydyin. Nyt olen hyvissä hommissa ja tyytyväinen.

Vierailija
2/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista koulututa on tarjolla myös aikuisille.

Itse kävin vasta aikuisena lukion kokopäivätyön ohessa ja pääsin oiskelemaan haluamaani ammattiin. Kannatti, vaikka oli elämäni rankimmat 3 vuotta, 8 tuntia töissä + 4 tuntia koulussa ja läksyt ja kokeisiin lukeminen tähän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan paskahomman tekevät paskat työkaverit, ei niinkään itse työ. Hyvässä porukassa tekee melkein mitä vaan.

Vierailija
4/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta samalla myöskään opiskelu ei kiinnosta. Palkalla ei siis kyllä minulle väliä, mieluummin tekisin kiinnostavaa hommaa 1500€/kk kuin tympeää 5000€/kk, mutta kun kiinnostavia hommia ei ole olemassakaan...

Vierailija
5/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kaikilla muillakaan ole yliopistoa tai amk käytynä. Töissä voi silti edetä ja olla ihan mukavaakin, kunhan työilmapiiri on hyvä.

Vierailija
6/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt elämänilo riipu mistään materialistisiksi mielletyistä seikoista, eli tapauksessasi ajatuksista. Tai sitten tietenkin riippuu, mikäli et osaa käsitellä niitä ajatuksia. Sinun on sallittava ajatuksesi ja tunteesi. Asia on vaikea tajuta, mutta täysin opittavissa.

Vierailija
7/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo se on sanoa että mene kouluun.

Olen yrittänyt päästä AMK ja yliopistoon kohta 5vuotta. Ei vaan äly riitä.

Eri kun AP mutta tiedän täysin tunteen. Muita kouluja ja koulutuksia käynyt tässä välissä. Mut ei silti. Huonot duunit on ja pysyy.

Vierailija
8/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kouluunkaan noin vain pääse

Vierailija
9/9 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on päässä ilmeisesti jotain vikaa, koska olen todella todella surkea englannissa ja matematiikassa ja olen unohtanut kaiken mitä peruskoulussa ja ammattikoulussa opetettiin. Yleensä kielet tai matematiikka on vahvuus ihmisillä. En tiedä mikä oma vahvuuteni on, koska tuntuu ettei sitä ole. Pärjään silti työelämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä