Oletko tyytyväinen tähän maanantaipäivääsi?
Olet kehittänyt itseäsi, tehnyt suunnitellut työsi, ollut iloksi kanssaihmisille?
Kommentit (12)
Kyllä, ihan ok työpäivä ja pieni kävelylenkki. Ei ole niin suuret vaatimuksetkaan hyvälle päivälle 😊
Olen, koska koira on oireistaan huolimatta terve eläinlääkärin tutkimusten mukaan. 🤗🐶
Juu kyllä ja bonuksena sain pomolta tiedon, että laittanut eteenpäin anomuksen henk.koht palkanlisästä minulle, perustuen työhöni ja sen hoitamiseen+toimintaani asiakkaisiin nähden.
Joten hyvä päivä ollut😁.
Nyt vain odottelemaan mitä kaupungin pomo alallani lautakunnan kokouksessa asiasta päättää..
En. Vitutti jo aamulla ja vituttaa vieläkin. Nukuin huonosti ja päivä meni selviytymismoodilla. Mietin työpaikan vaihtamista muutaman kerran tämän päivän aikana. Harmu ettei ollut aikaa väsätä cv:tä työajalla.
En ole tyytyväinen mihinkään mun päivään. elämäni menee täysin hukkaan pelkästään.
Oikein mainio päivä minulla, mutta olenkin työtön. Monen tunnin kävely ja kielten opiskelua ja kirjoittamistaa ja pari pikku pakollisten asioiden hoitelua.
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen mihinkään mun päivään. elämäni menee täysin hukkaan pelkästään.
Miksi menee? Mitä haluaisit?
Joo muuten, mutta söin yhden jäätelön liikaa, kun en malttanut itselleni mitään ja söin kaksi.
Mutta tehokas työpäivä, pieni kävelylenkki töiden jälkeen, keskustelua perheen kanssa. Aika hyvä päivä näin maanantaiksi.
En. Olen ollut koko päivän kireä. Työt ei suju. Olo on apea. Toivotaan, että loppuviikko parempi.
En ole tietoisesti kehittänyt itseäni, mutta varmaan jotain kehitystä on tapahtunut huomaamattani.
Sain tehtyä kaikki päivän työt, sekä yhden ylimääräisen kotityön.
Olen suhtautunut myönteisesti muihin ihmisiin.
Lisäksi täällä oli tänään ukonilma, se ilahdutti ja loi kesäistä tunnelmaa.
Nyt kun oikein mietin, niin on yksi asia, joka vähän harmittaa: olin suunnitellut tälle päivälle terveellisen ruoan, mutta söinkin epäterveellisen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hyvä peruspäivä oli, sain tehtyä sen mitä tänään piti.