Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clomit!

18.08.2006 |

Tänään kävin sitten Follikkeliultrassa kun söin kierron 3-7pv:nä 3 clomia vuorokaudessa. Munarakkuloita oli kehittynyt mutta clomit on ohentanut kohdun limakalvoa että se oli vain 3 mm.

Pitäis kuulemma olla vähintään 8 mm että tulis raskaaksi. Ja samalla tektiin munatorvien aukiolotutkimus. Ei sattunut mulla kauheesti, vähän tuntui inhottavalta. Tämä kierto meni tässä mutta seuraavassa kierrossa alan piikittään Kp5 lähtien 6 päivää ja sitten irrotuspiikki. Näin lääkäri sanoi koska clomit ei sovi mulle niin vaihdetaan piikitettäviin aineisiin. Mutta sen paremmin ei ollu vielä lääkkeitten nimistä puhetta. Harmittaa kun ei kuulemma tähän kiertoon ole enää muuta tehtävissä. Taas pitää odottaa. Lapsettomuutta takana 1v7kk.

1 luomulapsi on 3,7v. Mutta sitten ensi kierrossa tehdään inseminaatio.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vastaavanlainen tilanne kierron 10. päivänä, ja lääkäriltä kuulin saman tuomion kuin sinäkin. Mulla alkoi pian ton ultrauksen jälkeen olemaan selviä mahan nippailuja ja alapää ei ollut enää niin kuiva, kuin ultrauksen aikaan, joten varasin itselleni uusinta ultran. Kuinka ollakkaan kierron 18. pv ovis oli juuri käynnissä, ja limakalvo huikeat 12 mm (10. päivä 3 mm)! Tällainenkin on siis mahdollista. Mulla oli tosin se pienin annostus. Piikityslääkkeet on kyllä hyviä (esim. Puregon tai Gonal-F), ja niillä ei onneksi ole tota limakalvoa ohentavaa vaikutusta.

t. Meri05

Vierailija
2/2 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että joudut odottelemaan taas, se on todella harmillista!

Mulla on pitkä kokemus kavereistamme clomeista. Ekaa lasta yrittäessämme ne sopivat mulle täysin eikä limakalvo ohentunut. Poika syntyi 01/05. Nyt yritimme vuoden luomusti kunnes hakeuduin taas klinikalle ja sain clomireseptin.

Tällä kertaa kuitenkin clomit ohensivat limakalvon aivan olemattomaksi ja tämä huomattiin ultrassa kp9. Mutta lääkäri määräsi minulle menogon-pistokset kp9 ja kp11 ja pregnylin kp12. Ja juuri saamani tiedon mukaan olen raskaana.

Toivon, että sinullekin löydetään apu tuohon limikseen. Paljon tsemppiä ja onnea toivottaen Jepuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi