Millainen sää Oulussa oli to-su?
Joo, noloa, mutta valehtelin äidilleni että mun oli ihan pakko lähteä hoitamaan yksi tärkeä asia siellä. Vaihtoehto olisi ollut isoenon synttärit ja lauma alkoholistisukulaisia... Olisin joo voinut ihan oikeasti sanoa, että en halua lähteä, mutta olin niin väsynyt viime viikolla, että katsoin parhaaksi keksiä pienen valheen. Oikeasti olin kotona noin 300 km päässä Oulusta... Nukuin pe-la ja su vähän jo kurkistin uloskin. Nyt pitäis keksiä mutsille jotain juttua siitä, mitä tein muuta siellä kuin sen "pakollisen asian" :D. Paistoiko aurinko? Miten lämmintä oli? Kävelinkö Ainolassa nauttien rauhasta? Miten lauantaina, kävinkö vaikka Hailuodossa muuten vaan nauttimassa lämmöstä?
Vai mitä tein?
Kommentit (7)
Äitisuhde?
Onko ok.
Katso ilmatieteen laitos. Pari päivää näkyy mennyt aika.
Voin lähettää sulle Toripolliisi-avaimenperän niin voit viedä äitillesi tuliaisiksi.
Torstaina 25 astetta, aurinkoista, väki ulkona. Perjantaina myös kipusi lämpötila 20 asteeseen. Lauantaina lämmintä myös, vähän pilvistä. Torilla paljon väkeä jätskillä ja terasseilla. Su aamuna sateli vettä, vaihteleva keli.
Torstaina oli lähes 28 lämmintä ja aurinkoista. Perjantaina edelleen aurinkoa ja lämmintä n. 22. Lauantai ja sunnuntai hieman viileämpää, n. 18 ja puolipilvistä. Hieman tuuleskelua. Puolen yön aikaan tuli vettä välillä kovempaakin, en tiedä kuinka kauan.
Tekeminen taas riippuu omista mielenkiinnonkohteista.
Lauantaina oli myös ac oulun peli, raatista kaikui kannustushuudot. Muuta ei kaupungissa tapahtunut.
Talvista. Käytiin lasten kanssa pulkkamäessä torstaina.