Mies ehdottelee läheisyyttä vaikka ei olla nähty
En ole mikään siveyden sipuli,mutta nyt on alkanut ärsyttää kun treffimies ehdottelee hellyyttä ja pyytää että tulisin hänen luo. Haluaisin olla vähemmän seksuaalisessa keskustelussa, ennen kuin ollaan tavattu. Hänhän voi oĺa vaikka mikä mörkö ja sitten harmittaisi kaikki seksipuheet. Ymmärtääköjoku minua? Miten teillä äijät on viestitellyt ennen tapaamista? Tämä haluaa kuulema siksi hellyyttä koska olen niin kaunis.
Kommentit (9)
Jos et halua, et halua. Sano sille.
Ei kannata jatkaa pidemmälle . Etsii vain seksiä. Terv. Mies 37 v
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Vierailija kirjoitti:
etsi aseksuaali mies, jollainen itsekin olet.
En ole aseksuaali, päin vastoin, mutta kyse oli aikaa ennen tapaamista
Ap
Savuton kirjoitti:
Ei kannata jatkaa pidemmälle . Etsii vain seksiä. Terv. Mies 37 v
Okei, en ota enää yhteyttä häneen. Ghostaan sen!
Ap
Ette ole tavanneet ja mies vonkaa? Jätä vonkaamaan ja etsi kunnollinen rehti mies.
Ymmärrän, että et halua sanoa olevasi kiinnostunut asioista, joista et vielä oikeasti ole kiinnostunut, koska et voi mitenkään tietää vielä, miten nämä tunteet tulevat kehittymään. Ei tarvitse esittää mitään. Järkevä mies kyllä ymmärtää, että on hyvä tavata jossain ulkona neutraaleissa tunnelmissa aluksi.
Miten just minulle käy näin, että miehet on aina jostain kohtaa viallisia, mistä se oikea mies löytyy????
Ap
Se on reikää vailla ja sanoo kaikille samat jutut.
Ajattele nyt. Ei se voi SUA haluta seksuaalisesti jos ette oo ees tavannut. Se haluaa seksiä ylipäätään.
etsi aseksuaali mies, jollainen itsekin olet.