Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies

Vierailija
16.05.2021 |

katselee muita naisia, kun hän on nimenomaan halunnut minun kanssani esim. alusvaateostoksille. Tarkoitus ostaa mulle, mutta mies kyylää muita naisia kaupassa?
Loukkaavaa!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kysyn kans miks?

Vierailija
2/14 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska te olette jo niin nähty ja ne muut on kiihottavaa materiaalia miehen runkku hetkiin. Hankkikaa itsetunto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vaimoani enkä ole koskaan häntä pettänyt, vaikka tällä hetkellä seksiä meillä on n. kerran kahdessa kuukaudessa. Mutta jos käydään kaupungilla ja näen paljon kauniita naisia, kyllä minulla katse pyörii sinnetänne... yritän olla tuijottamatta niin että vaimoni huomaisi tai häiriintyisi, mutta saattaa hän välillä nähdä.

Vierailija
4/14 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan vaimoani enkä ole koskaan häntä pettänyt, vaikka tällä hetkellä seksiä meillä on n. kerran kahdessa kuukaudessa. Mutta jos käydään kaupungilla ja näen paljon kauniita naisia, kyllä minulla katse pyörii sinnetänne... yritän olla tuijottamatta niin että vaimoni huomaisi tai häiriintyisi, mutta saattaa hän välillä nähdä.

Tämän ymmärrän, mutta jos vaimo antaa seksiä jatkuvasti ja silti pää kääntyilee. Ravintolassakin pitää tarjoilijoiden perseitä tuijottaa niin kyllä se hiukan ärsyttää ja pustää miettimään omaa paikkaa miehen elämässä ja arvostuksessa.

Vierailija
5/14 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla naiset katsovat toisia miehiä. Kuuluu terveeseen luonteeseen. Tuijottaminen on tietysti tyhmää. Olen hyvännäköinen, karismaattinen mies. Huomaan, kun naiset katsovat tai vilkaisevat minua esim. kaupassa. Normaali ihminen on kiinnostunut toisesta ihmisestä. Epänormaalia on se tuijotus.

Vierailija
6/14 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä lailla naiset katsovat toisia miehiä. Kuuluu terveeseen luonteeseen. Tuijottaminen on tietysti tyhmää. Olen hyvännäköinen, karismaattinen mies. Huomaan, kun naiset katsovat tai vilkaisevat minua esim. kaupassa. Normaali ihminen on kiinnostunut toisesta ihmisestä. Epänormaalia on se tuijotus.

Äläpäs yleistä. Minä en tuijottele muita miehiä. Kiinnostuakseni tarvitsen jotain muuta kuin ulkonäön. Mieheni taas katselee kaikkia naisia lähes poikkeuksetta. Ja juurikin niin että minä kyllä huomaan.

Vierailija
7/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöjä miehiä teillä🤮

Vierailija
8/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa, muttei koskea-neuvoi mummu

Vierailija
9/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen joka kerta. Huomaat pian pyörittäväsi katsetta keskenäs. Minäkin katselen, uusi kämppä jo katseltuna

- pian ex-vaimosi

Vierailija
10/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä selitä seniili! Sinä mitään rakasta. Samanlainen k y r p ä oot ku muutkin palstan tyhmät äijät

Vierailija
11/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selitä seniili! Sinä mitään rakasta. Samanlainen k y r p ä oot ku muutkin palstan tyhmät äijät

Sun TODELLAKIN kannattaisi etsiä itsellesi jokin uusi, sinun arvollesi paremmin soveltuva palsta eikä rääkätä itseäsi täällä! Ole kiltti!

Vierailija
12/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES PETTÄÄ AINA!!!

Vierailija
13/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks kun siinon niks.

Vierailija
14/14 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ylipäätään raahaa miehen mukaan alusvaateostoksille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä