Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua hämmentää eräs asia

Vierailija
16.05.2021 |

Nyt kun se typerä julkkis-beebee on käynnissä (en tajua miten joku jaksaa katsoa tuollaista roskaa) ja siellä on pinkku pinsku. Tähän väliin sanottakoon, että olen erittäin tietoinen, että Pinja ja äitinsä, ehkä koko perheensä tulee näkemään tämän keskustelun (ellei sitä poisteta jostain mystisestä syystä.)

Kommentoikaa vaikka jollain videolla tätä aihetta.

Niin sitä mitä hämmästelen, että pinja on kiroillut ihan estottomasti lapsesta asti (tiedän siitä, että olen mielenkiinnosta seurannut millaista nykyteinien elämä on, ja samalla sitten nähnyt niitä tooosi vanhoja videoita.)

Alkoi alaikäsenä polttamaan röökiä (ja tekee sen täysin julkisesti.) Käyttää kannabispaitaa ja editoi yhden videonsa kannabistyyliin (psykedeelisiä kuvioita ja perus kannabikseen liittyvät värit.)

Aivan varmasti myös polttelee kannabista, ihan päivänselvää. Ainahan polttelijat tuovat sen ilmi milloin mitenkin.

Minua hämmentää, että pinjan vanhemmat eivät todellakaan ole olleet mitään teinivanhempia eivätkä vaikuta elämänkoululaisilta, mutta ovat ihan totaalisen fine kaiken edellä mainitun suhteen eivätkä tunnu olevan pätkän vertaa yllättyneitä tai mitään.

Minut on kasvatettu niiiiiiin eri tavalla, että en vain ymmärrä yhtään, että miten joku voi noin luontevasti tehdä ihan mitä tahansa häpeilemättä.

Selittäkää joku omituisesti kasvatettu tyyppi tämä mysteeri minullekin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, siis tulee todennäköisesti näkemään.

Vierailija
2/6 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin kironnut ja pyörinyt rööki ja kannabissätkä suussa ympäriinsä, olisivat vanhempani olleet aivan kauhuissaan, että mitä minulle on oikein tapahtunut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne vanhemmat on liberaaleja marxisteja. 

Vierailija
4/6 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvinnut antaa sille enää viikkorahaa kun luultavasti pikkulikasta lähtien tienasi enemmän kuin vanhempansa.

Vierailija
5/6 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipähän tarvinnut antaa sille enää viikkorahaa kun luultavasti pikkulikasta lähtien tienasi enemmän kuin vanhempansa.

Ööö... Milmä tavalla tämä liittyy aloitukseen? Ja kuvitteletko ihan tosissasi hänen tienanneen ENEMMÄN kuin vanhempansa? 🤣

Ap

Vierailija
6/6 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä*