Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että nämä extempore-ihmiset on sitten ärsyttäviä

Vierailija
16.05.2021 |

He aina ottavat yhteyttä lyhyellä varoitusajalla ehdottaen jotain ja sitten jos itselle tämä tässä ja nyt-periaate ei käy, niin heille ei sitten koskaan sovi mikään muukaan ajankohta, kun heillä tuntuu elämä menevän niin hetkessä. Näiden ihmisten kanssa ei oikeastaan voi pitää minkäänlaisia yhteyksiä ja kontakteja yllä, koska jos ei tavata heidän aikatauluillaan, niin sitten ei ole kanssakäymistä ollenkaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkea pitää aina suunnitella niin älyttömästi. Ex-tempore jutut sattuu olemaan parhaita. Tartu hetkeen

Vierailija
2/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkea pitää aina suunnitella niin älyttömästi. Ex-tempore jutut sattuu olemaan parhaita. Tartu hetkeen

Toimii ehkä 20-vuotiailla, mutta ei oikeasti aikuisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajan seuraava artikkeli: oletko liian impulsiivinen?

Vierailija
4/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska usein ne ex-tempore jutut menee omien suunnitelmien päälle.

Vierailija
5/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan migreeniä. Minulle sopii kaikki silloin kun olen terveenä. Jos suunnittelen asioita, niin pahimmillaan olen migreenissä juuri silloin kun olisi tapaaminen tai sitten seuraavana päivänä.

Vierailija
6/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen nykyään lähes kaiken extempore.

Suunnitellut jutut tuppaa aina epäonnistumaan.

Kun tekee hetken mielijohteesta, ei ainakaan pety jos homma ei onnistukaan kuten suunnitteli.

Vierailija
7/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varakaveri. Sua kysytään silloin kun alkuperäinen suunnitelma on peruuntunut.

Et ole sen arvoinen, että sun kanssa sovittaisi asioita etukäteen, mutta paremman puutteessa kelpaat.

Vierailija
8/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Sitä on sopinut jotain muuta, tai esim työvuorot ovat esteenä, ettei tämä tässä ja nyt vaan käy. Sitten tälle extempore-tyypille taas ei itselle koskaan sovi mikään ajankohta jos itse ehdottaa.

ap

Vierailija
9/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pahmpia ovat ne joille ei missään nimessä käy extempore kahvit vaikka olisi aikaakin, kun pitää katsoa kalenteriin vähintään 3 viikon päähän kello kaksi. Joku pakkomielle. Sitten kun tämä 3 viikkoa olet yrittänyt pitää mielessäsi näitä kahveja, joille et oikeastaan edes haluaisi enää mennä, koska se jun vähän niin kuin meni jo, ja olet perunut 6 noin miljoona kertaa miellyttävämpää tapahtumaa tuon kahvittelun takia, niin tyyppi ilmoittaakin tuntia ennen kehvihetkeä että ei käy sittenkään, olen muualla, tsori.

Tästä syystä itse teen nykyään enää extempore soittoja/pyyntöjä, koska aikaa ei mene hukkaan näihin aikavarkaisiin sillä tavoin, ja joskus sitten aina tärppääkin. Lisäksi vaikka just sinä et pääse mukaan, niin se seuraava jolle soitan saattaa päästäkin.

Vierailija
10/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jutut nyt onnistuvat paremmin lyhyellä varoitusajalla. Esim. ulkona tapahtuvat jutut, säätä ei voi tietää etukäteen.

Vierailija
11/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohtana ne jotka keksimällä keksivät kiireellisen kalenterin , sitte on vapaata 7 viikon päästä lauantaina klo 1330-1400

Vierailija
12/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti nauttii jonkun seurasta niin aikaa löytyy aina. Oli kyseessä niin kaveri- tai seurustelusuhde.

Vierailija
13/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii ehkä 20-vuotiailla, mutta ei oikeasti aikuisilla.

Ap haluaa retusoida tyhjän kulissielämänsä kuntoon. Tyhjät pullot ja ruumiit piiloon.

Vierailija
14/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää Hyacinth Bucketista. Violet, Daisy ja Onslow ❤

Vierailija
15/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Sitä on sopinut jotain muuta, tai esim työvuorot ovat esteenä, ettei tämä tässä ja nyt vaan käy. Sitten tälle extempore-tyypille taas ei itselle koskaan sovi mikään ajankohta jos itse ehdottaa.

ap

Jep. Yksi kaverisuhde meni kun extempore-ideat menivät oikeasti aina muiden menojeni päälle. V...tutti koska olin joustanut niin usein omista menoistani tuon kaverin mieliksi, vaikkapa lähtenyt luennolta kesken että päästäisiin kahville silloin kun tälle sopi.

Vierailija
16/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastan migreeniä. Minulle sopii kaikki silloin kun olen terveenä. Jos suunnittelen asioita, niin pahimmillaan olen migreenissä juuri silloin kun olisi tapaaminen tai sitten seuraavana päivänä.

Alapeukuttaja voi mennä itseensä.

Vierailija
17/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan ole mikään extempore-ihminen, mutta minulla on voimat niin vähissä, että ehdottaisin varmaan juuri silloin kun on parempi päivä.

Itsekseni voisin hyvinkin suunnitella etukäteen, mutta se suunnitelma lykkääntyy kuitenkin päivästä toiseen, joten en viitsisi sitä toisen kanssa lyödä lukkoon.

Jos toiselle ei sovi silloin kun minä pystyn, niin sitten se on niin, minkäs sille mahtaa, elämä on.

Olenhan mä nytkin tehnyt lähtöä ruokakauppaan jo 5 päivää... Jospa huomenna.

Vierailija
18/18 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en todellakaan ole mikään extempore-ihminen, mutta minulla on voimat niin vähissä, että ehdottaisin varmaan juuri silloin kun on parempi päivä.

Itsekseni voisin hyvinkin suunnitella etukäteen, mutta se suunnitelma lykkääntyy kuitenkin päivästä toiseen, joten en viitsisi sitä toisen kanssa lyödä lukkoon.

Jos toiselle ei sovi silloin kun minä pystyn, niin sitten se on niin, minkäs sille mahtaa, elämä on.

Olenhan mä nytkin tehnyt lähtöä ruokakauppaan jo 5 päivää... Jospa huomenna.

Mäkin olen nyt niin väsynyt, että extempore sopii paremmin just sillä sekunnilla kun saan pirteän ja innostuneen fiiliksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä