Toivottavasti kesä menisi nopeasti ohi.
Etenkin kesä- ja heinäkuun toivoisin olevan äkkiä ohi eikä kovin kuumaa olisi. Tuo aika on aina tuskallisen piinallista ja ihan kuin kiusallaan menisi aika hitaammin kesäaikana.
Elokuuta odotellessa.
Kommentit (7)
Mä tovon samaa. Toivottavasti ens kesänä satais paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mä tovon samaa. Toivottavasti ens kesänä satais paljon.
Sitten toisaalta voi olla se, että talvi epäonnistuu kanssa ja silloinkin sateista. Oon huomannut, että noi vuodenajat aika kulkevat käsi kädessä. Ite tykkään talvesta.
Voi voi kesän vihaajat, vastahan se on alkamassa. Mutta voin lohduttaa: suurella todennäköisyydellä Suomen kesä on kylmä tai vähintääkin viileä, tuulinen ja sateinen. Hellejaksot hyvin harvinaisia ja pian ohi. Ja jos satut asumaan sellaisessa pätsi-mallisessa kämpässä, niin nyt viimeistään kannattaa tilata kotiin ilmanviilentimiä, jotka lievittävät tukaluutta.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kesän vihaajat, vastahan se on alkamassa. Mutta voin lohduttaa: suurella todennäköisyydellä Suomen kesä on kylmä tai vähintääkin viileä, tuulinen ja sateinen. Hellejaksot hyvin harvinaisia ja pian ohi. Ja jos satut asumaan sellaisessa pätsi-mallisessa kämpässä, niin nyt viimeistään kannattaa tilata kotiin ilmanviilentimiä, jotka lievittävät tukaluutta.
Taidan laittaa vakavasti harkintaan! Kiitos vinkistä. Paljonko keskimäärin maksaa ja saako esim. Powerista?
Viime kesänä koronan leviäminen lähes lakkasi Suomessa. Toivon samanlaista kesää tänäkin vuonna.
Nuku yötäpäivää tai mene koomaan kesäksi niin menee nopeammin aika
Toivotaan että olisi kesä ikuisesti.