Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset joilla voimakas hienhaju

Vierailija
15.05.2021 |

mitä käytätte? haluaisin löytää alumiinattoman dödön mutta ne ei tehoa!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antiperspirantti, ihan tavallinen kaupan. Itsellä Garnierin antiperspirantti. Deodoranttia tai ei pidä laittaa yhtään kostealle iholle. Pesun jälkeen esim. illalla vasta puolen tunnin jälkeen.

Enbymmärrä näitä jotka laittaa yötä vasten dödöä antiperspiranttia. Tottakai ihminen hikoaa öisin ja tarvitsee aamulla suihkun. Eikö kainaloiden voisi antaa levätä ilman kemikaaleja edes yön yli?

Pakko laittaa illalla dödöä, jos aikoo esimerkiksi nukkua puolison vieressä ja jopa tehdä jotain muuta. En todella halua haista kissankuselle herkällä hetkellä, tai joutua koko ajan varomaan ettei nosta käsiä.

Vierailija
22/30 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla haisee jo puoli tuntia suihkun jälkeen. Kuorin kainalot joka kerta ja harjaan karkealla harjalla + palasaippualla ja sheivaan. Jos laittaa vielä desinfiointiainetta perään, hajun kehittyminen viivästyy ehkä tunnin, se vaan polttelee. Dödö on laitettava mahdollisimman pian, toki kuivaan kainaloon mutta ei sitä voi puolta tuntia odottaa.

Vaatteet alkavat haista kainaloista, 60 pesu ei auta mitään. Joko laitan raakaa etikkaa kainaloihin ja annan hautua, tai sitten keitän vaatteiden kainalo-osat. Eli ihan laakea kattila, johon kiehumaan pulverivettä, ja siinä pitää vaatteen kainalo-osaa noin 5 min. Toki vain harva vaate kestää tätä käsittelyä, mutta se on ainoa tapa saada hajuttomat vaatteet. Meillä on suvussa haisevaa hikeä, ja koska kärsin kroonisesta stressistä, haisen oikeasti kissanpissalle. Ei ole kiva, kun kaverit hienovaraisesti kannustaa pesulle, vaikka olet käynyt juuri ennen tapaamista.

Jos käyt kahdesti päivässä suihkussa ja hikouluongelma noin paha kannattaa hakeutua lääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla alumiiniton? Onko tehokkaampi?

Alumini aiheuttaa rintasyöpää

Muistattehan toki olla käyttämättä alumiinikattiloita ja käärimättä ruokaa folioon.

Muistetaan.

Ostamme myös juomat lasipullossa aina, kun se vain on mahdollista. 

Vierailija
24/30 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio vaikuttaa kans. Jotkut venäläiset suolakurkut, yms. valkosipuliset tunkee helposti läpi.

Vierailija
25/30 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kainalot eivät siedä deodorantteja, joissa on alumiinia tai alkoholia. Nivea mainostaa uutta magnesium-dödöä - onko kokemusta kellään?

Vierailija
26/30 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kainalot eivät siedä deodorantteja, joissa on alumiinia tai alkoholia. Nivea mainostaa uutta magnesium-dödöä - onko kokemusta kellään?

Mä ostin tätä testiin ja oon tykännyt! Se tuoksuu mun mielestä jotenkin jännän puuteriselta, mikä vaati vähän totuttelua. Mulla ainakin toimii

Vierailija
27/30 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin tätä testiin ja oon tykännyt! Se tuoksuu mun mielestä jotenkin jännän puuteriselta, mikä vaati vähän totuttelua. Mulla ainakin toimii

Se mun piti tästä vielä sanoa, että tää on jotenkin tosi jähmeää, kannattaa säilyttää se roll on pää alaspäin niin sitä dödöä tulee sieltä purkista.

Vierailija
28/30 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puuterin haju parempi kuin hien haju. Pitääkin ostaa testiin.

Vierailija
29/30 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absolut Torr vei järkyttävän stressihienhajun pois, mikään muu ei auttanut.

Absolut Vodkakin auttaa, kunhan nautti sisäisesti ja koko pullon kerralla.

Vierailija
30/30 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kaurilan saunan deovoidetta, tuoksutonta. Toimii hien hajuun, hikoiluun ei, sillä siinä ei ole alumiinia.