Naiset joilla voimakas hienhaju
mitä käytätte? haluaisin löytää alumiinattoman dödön mutta ne ei tehoa!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mulla haisee jo puoli tuntia suihkun jälkeen. Kuorin kainalot joka kerta ja harjaan karkealla harjalla + palasaippualla ja sheivaan. Jos laittaa vielä desinfiointiainetta perään, hajun kehittyminen viivästyy ehkä tunnin, se vaan polttelee. Dödö on laitettava mahdollisimman pian, toki kuivaan kainaloon mutta ei sitä voi puolta tuntia odottaa.
Vaatteet alkavat haista kainaloista, 60 pesu ei auta mitään. Joko laitan raakaa etikkaa kainaloihin ja annan hautua, tai sitten keitän vaatteiden kainalo-osat. Eli ihan laakea kattila, johon kiehumaan pulverivettä, ja siinä pitää vaatteen kainalo-osaa noin 5 min. Toki vain harva vaate kestää tätä käsittelyä, mutta se on ainoa tapa saada hajuttomat vaatteet. Meillä on suvussa haisevaa hikeä, ja koska kärsin kroonisesta stressistä, haisen oikeasti kissanpissalle. Ei ole kiva, kun kaverit hienovaraisesti kannustaa pesulle, vaikka olet käynyt juuri ennen tapaamista.
Jos käyt kahdesti päivässä suihkussa ja hikouluongelma noin paha kannattaa hakeutua lääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla alumiiniton? Onko tehokkaampi?
Alumini aiheuttaa rintasyöpää
Muistattehan toki olla käyttämättä alumiinikattiloita ja käärimättä ruokaa folioon.
Muistetaan.
Ostamme myös juomat lasipullossa aina, kun se vain on mahdollista.
Ruokavalio vaikuttaa kans. Jotkut venäläiset suolakurkut, yms. valkosipuliset tunkee helposti läpi.
Mun kainalot eivät siedä deodorantteja, joissa on alumiinia tai alkoholia. Nivea mainostaa uutta magnesium-dödöä - onko kokemusta kellään?
Vierailija kirjoitti:
Mun kainalot eivät siedä deodorantteja, joissa on alumiinia tai alkoholia. Nivea mainostaa uutta magnesium-dödöä - onko kokemusta kellään?
Mä ostin tätä testiin ja oon tykännyt! Se tuoksuu mun mielestä jotenkin jännän puuteriselta, mikä vaati vähän totuttelua. Mulla ainakin toimii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin tätä testiin ja oon tykännyt! Se tuoksuu mun mielestä jotenkin jännän puuteriselta, mikä vaati vähän totuttelua. Mulla ainakin toimii
Se mun piti tästä vielä sanoa, että tää on jotenkin tosi jähmeää, kannattaa säilyttää se roll on pää alaspäin niin sitä dödöä tulee sieltä purkista.
Se puuterin haju parempi kuin hien haju. Pitääkin ostaa testiin.
Vierailija kirjoitti:
Absolut Torr vei järkyttävän stressihienhajun pois, mikään muu ei auttanut.
Absolut Vodkakin auttaa, kunhan nautti sisäisesti ja koko pullon kerralla.
Minä käytän kaurilan saunan deovoidetta, tuoksutonta. Toimii hien hajuun, hikoiluun ei, sillä siinä ei ole alumiinia.
Pakko laittaa illalla dödöä, jos aikoo esimerkiksi nukkua puolison vieressä ja jopa tehdä jotain muuta. En todella halua haista kissankuselle herkällä hetkellä, tai joutua koko ajan varomaan ettei nosta käsiä.