Tunnen suurta kateutta hyvännäköisiä kohtaan, he ovat aina huomion keskipisteenä
Kaupassakin kun näkee seksikkään naisen tai miehen ja katsoo sivulle, niin joku on aina salaa mittailemassa ja kuolaamassa heidän peräänsä. Ja he itse tietävät sen ja ovat kuin not a big deal.
Kommentit (13)
En ole kovin hyvännäköinen, mutta olen silti aina huomion keskipisteenä. Olen ollut koko ikäni sitä kummemmin hakematta.
Minä olen kateellinen teille rumille. Jännää kun on niin ruma, että lapset itkee ja ämmät siunailee, esim. Vappusatku ja Tuksu.
Voisit tehdä paljon ulkonäkösi eteen jos viitsisit.
Kaipa se elämä menee noinkin jos on luonteeltaan niin huomion kipeä.
Suosittelisin kuitenkin reality checkiä.
No eihän se olekaan big deal jos se on normaalia. Mitä jos haluaa olla rauhassa, varmaan rasittavaa jos joku on koko ajan katsomassa.
Minä olen halutessani huomion keskipisteenä, sillä olen hyvä kertomaan juttuja ja saan ihmiset nauramaan.
Rumakin voi olla huomion keskipisteenä.
Ei se ole kivaa. Koko ajan on joku makeilemassa ja sitten suuttuu kun sanoo, että minä nyt kuitenkin mieluummin keräilisin ruokaostokset tai lenkittäisin tämän koirani, ei nyt kiinnosta iskuyritykset. Huomio on kivaa silloin jos se on toivottua, mutta se ei ole toivottua kun se on jatkuvaa.
Onneksi nykyää olen vanha ja ruma ja saan olla rauhassa, näyttäisin varmaan ihan ookoolta laitettuna mutta en vaan enää jaksa. En kadehdi nuoria, tiedän mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Rumakin voi olla huomion keskipisteenä.
Itse haluaisin olla näkymätön, mutta rumana se on mahdotonta.
T. Ruma nainen
Minun käsitykseni mukaan huomion keskipisteenä ovat yleensä huomionhakuiset ihmiset. Sellaiset, jotka tarvitsevat toisten huomiota, jotta voivat tuntea elävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minun käsitykseni mukaan huomion keskipisteenä ovat yleensä huomionhakuiset ihmiset. Sellaiset, jotka tarvitsevat toisten huomiota, jotta voivat tuntea elävänsä.
Ei pidä paikkaansa. Mieti vaikkapa useimpia koulukiusattuja.
Meneehän se elämä noinkin.