Minulla ei ole ketään jonka kanssa viettää aikaa
Olen 37-vuotias pienen lapsen äiti. Naimisissa, mutta mies elää omaa elämäänsä eikä vietä koskaan kanssani aikaa. Ystäviä on ollut elämän varrella useitakin mutta ystävyydet hiipuneet ihmisten kiireisiin, muuttoihin ja elämäntilanteisiin. Nyt ei ole ketään jota tavata eikä ketään joka lähtisi kanssani vaikka lenkille.
Laittelen vanhoille ystäville säännöllisesti viestejä joissa kyselen kuulumisia mutta ei ketään kiinnosta tavata tai sitten ihmiset ei oikeasti ehdi, mitään riitaantumisia tässä ei ole taustalla.
Lapsen kanssa käyn puistossa ja siellä yritän tutustua muihin äiteihin mutta kovin heikoin tuloksin. Tuntuu että ihmiset ei halua jutella tuntemattomien kanssa. Tänään puistossa moikkasin siellä ollutta minulle tuntematonta äitiä ihan vain tervehtiäkseni kun samaan puistoon osuttiin mutta hän katsoi lähinnä ihmeissään että puhunko hänelle ja miksi, ei moikannut takaisin. Olen netistä/faceryhmistä etsinyt kavereita mutta ei ole johtanut tapaamisiin ne yritykset.
Mistä ihmiset löytää ystäviä?
Kommentit (20)
En usko. Mutta tälläinen provo palstan vakkaritrollilta tälläketaa. Mutta kerropas nyt vaikka että millainen sää siellä Porvoossa on?
Ei minullakaan. Harmi juttu, mutta minkä voi. Yritystä on ollut, että siitä ei ole voi moittia. Yhden kivan ystävän olen lähivuosina saanut. On vain niin passiivinen mihinkään. Viestitellään paljon ja joskus kyläilläänkin.
Yhden ystävän olen menettänyt eikä mitään syytä ole tiedossa miksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla yhdessä miehen kanssa, joka ei vietä aikaa kanssasi?
Hyvä kysymys. Asiat oli toisin vielä tullessani raskaaksi. Olen siirtänyt eroa tulevaisuuteen kun lapsi on vielä niin pieni. Ap
Ne viisi palstamammojen inhoamaa kirjainta...!
Vierailija kirjoitti:
En usko. Mutta tälläinen provo palstan vakkaritrollilta tälläketaa. Mutta kerropas nyt vaikka että millainen sää siellä Porvoossa on?
Miksi kummassa joku tekisi provon siitä että hän on yksinäinen?
Onko alueella jotain perhekerhoa, kannattaa osallistua. Myös Facebookissa voi etsiä äiti seuraa esim paikallinen puskaradio.
Vierailija kirjoitti:
Onko alueella jotain perhekerhoa, kannattaa osallistua. Myös Facebookissa voi etsiä äiti seuraa esim paikallinen puskaradio.
Eipä ole perhekerhot olleet auki yli vuoteen koronan takia täällä. Faceryhmiä olen tosiaan yrittänyt, ihmiset lupailee että haluaa tavata mutta ei sitten löydykään aikaa ja yritys kuivuu kasaan. Ap
Minulla ei ole ollut vuoden 2009 jälkeen ketään "vakituista" ihmistä, jonka kanssa viettäisin aikaani. En osaa surra asiaa. On varmasti muita, vielä huonommassa asemassa olevaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten vitussa ne liittyvät siihen, että nainen haluaa itselleen naiskavereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolleilla ei ole aivoja, siksipä tekevätaloituksia kaikesta typerästä. Jatkuva yksinäisyydestä valittaminen on yksi mistä tunnistaa palstan vakkaritrollit.
Ei näitä ihmisiä aina ymmärrä. Itse en halua minkäänlaista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat nämä paljonpuhutut 5 kirjainta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolleilla ei ole aivoja, siksipä tekevätaloituksia kaikesta typerästä. Jatkuva yksinäisyydestä valittaminen on yksi mistä tunnistaa palstan vakkaritrollit.
Yksinäisyys on oikea ongelma Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys on oikea ongelma Suomessa.
Uskon tätä propaganda valetta vasta sitten kun Huhtasaaresta tulee Suomen presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo. Näin yli 6-kymppinenkin tuon tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo. Näin yli 6-kymppinenkin tuon tajuaa.
Oho. Luulin, että läski 😂
Ei minullakaan vanhempieni lisäksi, ei myöskään omaa perhettä. Luulen että ihmiset aistii ettei minulla ole ns ketään eikä elämässä muutenkaan ole häppeninkiä joten en ole mitään pirtsakkaa menevää dynaamista seuraa jolla hassuja anekdootteja siitä kun mies jätti vessanpytynkannen väärinpäin tai kun pomo oli teamsissa ilman housuja jne
Miksi olla yhdessä miehen kanssa, joka ei vietä aikaa kanssasi?