Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielenterveysongelmista kärsivälle koira?

Huolestunut
15.05.2021 |

Mielenterveysongelmista kärsivä veljeni on ottamassa itselleen koiran. Itsellä tästä kova huoli, koska en usko hänen pystyvän ottamaan niin suurta vastuuta tai huolehtivan koirasta kunnolla. Veljeni ei ole työelämässä eikä elämä ole muutenkaan tasapainossa. Koiraa on ottamassa sillä perusteella että hänellä on tylsää eikä kavereita ole. Pelkään että koira ei saa tarvitsemaansa hoitoa ja liikuntaa, tai sitä kohdellaan muuten huonosti. Kyseessä karjalan karhukoira. Olen yrittänyt puhua huolestani veljelleni ja vanhemmilleni mutta minua ei kuunnella. Onko minun mahdollista tehdä asialle mitään? Asun eri paikkakunnalla, joten en voi olla ”kyttäämässä” miten koiran hoito sujuu. Tämä vaivaa minua eläinrakkaana kovasti, koska eläimen ottaminen on iso vastuu. Olenko turhaan huolissani?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin diktaattori, koiran hankkimiseen vaadittaisiin lupa.

Vierailija
2/2 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon väärin ja ajattelin että tämä on tukiketju mielenteyrveysongelmaisten koirien omistajille. Petyin.

Et voi määritellä kenenkään puolesta onko hän kykeneväinen huolehtimaan koirasta. Koira saattaa auttaa häntä jaksamaan tai jopa edesauttaa toipumista. Jos hän on aikuinen ja päättänyt ottaa koiran, niin hankala on estääkkään. Elsuun yhteyttä, jos vähänkään näyttää siltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla