Haluaisin laittaa päälleni pitkän kellohameen mutta mulla ei ole vyötäröä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Laita henkselit.
Kiitos, hankin sellaiset.
Kaikilla on vyötärö. Toisilla se on vaan pötkömpi. Kuten myös minulla. Olen kokovartalopötkö. Käytän silti kellohametta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on vyötärö. Toisilla se on vaan pötkömpi. Kuten myös minulla. Olen kokovartalopötkö. Käytän silti kellohametta.
Pötkö se on minullakin. Notkoselkä tekee sen että vatsa on pömppö. Kun leveä hame putoaa pyllyn ja massun päältä, näytän valtavalta tynnyriltä.... Yläosan on ainakin oltava riittävän lyhyt (vyötärölle) ja tiukka, vähän hälventää tynnyrivaikutelmaa.
ei ap.
Hanki korsetti. Sillä se vyötärö on ennenkin taiouttu esiin. Tukee myös selkää.
Vierailija kirjoitti:
Puristaako se kylkiluut kasaan?
Olen aivan varma etteivät kylkiluuni ole palautuneet raskauksista vaan ovat jääneet ulkoneviksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta korsetti, kun lonkkaluut vaimitkäovatkaan ovat korkealla eli kylkiluissa kiinni. Luita ei saa survottua kasaan. Itselläni vyötärönympärys 77cm ja bmi 18.
Mäkin haluaisin ostaa miljoonakartanon, mutta ei ole rahaa.
Yläosan pitää olla tyköistuva. Auttaa jos on vähän tissejä. Mä olen ihan suoravyötäröinen ja lantio on olematon, mutta saan huijattua vaikutelman kurvikkaammasta vartalosta jos laitan kellohameen ja vartalonmyötäisen yläosan. Se hame luo vaikutelman leveämmästä lantiosta. Hame ei kuitenkaan saa olla liian rypytetty vyötäröltä, näyttää muuten hassulta ja kömpelöltä.
Vierailija kirjoitti:
Yläosan pitää olla tyköistuva. Auttaa jos on vähän tissejä. Mä olen ihan suoravyötäröinen ja lantio on olematon, mutta saan huijattua vaikutelman kurvikkaammasta vartalosta jos laitan kellohameen ja vartalonmyötäisen yläosan. Se hame luo vaikutelman leveämmästä lantiosta. Hame ei kuitenkaan saa olla liian rypytetty vyötäröltä, näyttää muuten hassulta ja kömpelöltä.
Kellohame on leikattu kelloksi, ei vyötäröltä rypytetty suora kangaspala. Kellohametta ei siis rypytetä helman leveyden saamiseksi
Vierailija kirjoitti:
No niin, ei ole tissejäkään. Lisäksi vyötärö on suhteessa korkealla=lyhyt selkä ja pitkät jalat.
Unohdetaan koko kellohame.
Ap=)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin ostaa miljoonakartanon, mutta ei ole rahaa.
Vi...jako valitat. Rahaa saa kyllä hankittua muttei vyötäröä.
Laita henkselit.