Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon ihastella teinitytön outfitteja ja ulkonäköä?

Vierailija
15.05.2021 |

Toivon asiallisia vastauksia.

Mulla on yläasteelle menevä tytär, joka on lähiaikoina löytänyt ulkonäköasiat ja käyttää paljon aikaa vaatteisiin. Hän keikistelee ja suikistelee huuliaan mulle eli äidilleen useasti päivässä. Huomaan, että hän hakee vahvasti huomiota ja kehuja. Kehun kauniiksi ja huomioin parhaani mukaan.

Kuitenkin nyt on alkanut ärsyttää ylen määrin keimailu peilin edessä, ja "eiks näytäkin hyvältä, enkö näytäkin hyvältä, oon niin laiha ja tää mekko korostaa sitä, näytän niin hyvältä tää päällä". En jaksaisi enää katsoa sitä ja tyttären huomionhakuyrityksiä kun laitan samalla ruokaa tai teen kotitöitä. Lisäksi tuo laihuushypetys ärsyttää, en ole ikinä puhunut painostani lasten kuullen tai korostanut kehonkuvia, mutta jostain hän imee laihuusihanteenkin.

Olin ja olen itse "poikatyttö", en osaa mennä mukaan kauneudenhoitoasioihin tai pukeutumisjuttuihin kovin syvällisesti. Miten pitäisi menetellä tän huomioimisen kanssa? Nykyinen malli ei selvästi toimi, koska vaikka annan huomiota tasaisesti kaikesta tyttären tekemisestä ja myös vaatteista, mikään ei tunnu riittävän. Taas hän tulee tulee siihen viereen poseerausasentoon ja kehuu itseään, ja mä en jaksa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi