Mihin riippumatolla yöksi?
Missä te muut riiputte? Olen herkkäuninen ja pelkään kaikkea. Viiltäjä-Jackit yms. pelottaa. Mutta ajatus nukkumisesta raikkaassa ilmassa houkuttaa. Eräkohteet taitaa olla ihmisiä nyt täynnä?
Kommentit (12)
Siis olen nyt tosissani. Hyttyset ei haittaa. Mulla on verkko.
Huvittavia nämä AP:n tyyliset... Ja juu merkityt eräkohteet on täynnä, niissä on ne kaupungin eräilijät. Oikeasti eräihmiset ei koskaan ole merkityillä kohteilla tai poluilla.
En ole vielä niin epäihminen. Missä ne eräihmiset sitten ovat? Jos ei luontokohteissa?
Et kertonut yhtään missäpäin suomea asustelet, mutta yleensä kyllä kansallispuistoissa on tilaa nukkua teltassa tai riippumatossa.
Ne muut ihmiset myös luo turvallisuuden tunnetta, ei ole yksin luonnossa ja voihan sitä mennä vähän kauemmas muista jos ahistaa ;)
Minä lähden helvetinjärven kansallispuistoon kun sopiva hetki tulee, ulkoilua ja luontoa.
Mun riippumatto on mökillä. Verkon lisäksi mulla on sateensuojakin, mutta sateeksi yleensä menen sisään. Tai lähden kotiin.
Aloita riippumalla parvekkeella tai puutarhassa.
Tänne vaan kanjonin päälle roikkumaan...
Sinebrychoffin puisto on ihana, siellä on paljon puita, joihin riippumaton voi ripustaa. Tai omalla parvekkeella.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä niin epäihminen. Missä ne eräihmiset sitten ovat? Jos ei luontokohteissa?
Oliko tuo typo? EPÄIHMINEN??? 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Tänne vaan kanjonin päälle roikkumaan...
melekosta perseilyä
Yyteriin? Pääset merenrannalle päiviksi nauttimaan auringosta ja leirintäalueen palvelut? En tiedä, meneekö telttapaikkamaksu vai mikä?
Pohjois-Pohjanmaalle rämeen reunalle.
Kesäkuun puolessa välissä saat mattoosi miljoonia seuralaisia.