Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Tietääkö joku instagramista?

Vierailija
14.05.2021 |

Onko tosiaan niin, että jos yksityinen tili, ei kukaan muu kuin seuraajat voi nähdä stooria? Oon kokeillut monta kertaa jakaa jonkun arvontajulkaisun tarinassani ja tägännyt siihen käyttäjänimen, mutta tägätty henkilö ei näe ollekaan tarinajulkaisuani :/ Kaiken järjen mukaan luulisi tägätyn just näkevän. Eli eikö ole muuta mahdollisuutta kuin muuttaa tili julkiseksi? Kyseinen tyyopi ihmetteli, kun sanoi, että tietää yksityisten tilienkin pystyvän näkemään kunhan tägää julkaisuun. Oon yrittänyt katsoa instan asetuksista, mutta sieltäkään en löydä ratkaisua pulmaan. Ei auttanut, vaikka vaihdoin ruksin, että seurattavat näkevät stoorini seuraajien sijasta. Vai auttaisiko, jos laittaisin asetuksista, etten salli tarinaani reaktiota, sillä vain seuraajat voivat tämän tehdä?

Jos joku jotain tästä tietää, voisitko neuvoa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään voi nähdä. Samoin hashtagit turhia jos on yksityinen tili.

Vierailija
2/18 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää seurata.

Yksityinen profiili aika turha. Julkiseksi vain.

Vierailija
4/18 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään voi nähdä. Samoin hashtagit turhia jos on yksityinen tili.

No voi harmi. Eikö auta sekään, jos laitan tietyn tilin läheiseksi kaveriksi eli tarina näkyisi vain hänelle? Vai täytyykö hänen silti seurata minua nähdäkseen tämän?

Vierailija
5/18 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pitää seurata.

Miten uskallat pitää julkisena? Etkö pelkää, että kuka tahansa hörhö lähtee seuraamaan tai laittaa viestiä? Tai miten yleensä uskaltaa julkaista esim. maisemakuvia, puhumattakaan kuvia itsestään, jos julkinen?

Vierailija
6/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan tuolla on väitetty

Storiesin yksityisyysasetukset määräytyvät sen mukaan, mitä käyttäjä on Instagramin asetuksiin syöttänyt. Jos siis käyttäjän tili on yksityinen, Stories näkyy vain seuraajille. Storyn voi myös piilottaa tietyltä käyttäjältä niin halutessaan.

Vierailija
7/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pitää seurata.

Miten uskallat pitää julkisena? Etkö pelkää, että kuka tahansa hörhö lähtee seuraamaan tai laittaa viestiä? Tai miten yleensä uskaltaa julkaista esim. maisemakuvia, puhumattakaan kuvia itsestään, jos julkinen?

Instagramissa on sellainen blockkaus-toiminto, jolla voi estää epämiellyttävät henkilöt. Ja kukapa ne kuvat löytää jos jättää # laittamatta? ne on muutenkin turhia yksityisillä tileillä.

Vierailija
8/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tässä samassa kysyä, että näkevätkö tilien omistajat, että ketkä katsovat heidän kuviaan, videoitaan ja storyjaan? Itse en postaa mitään ikinä, mutta on kiva pysyä kavereiden jutuista perillä.

Vierailija
9/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tässä samassa kysyä, että näkevätkö tilien omistajat, että ketkä katsovat heidän kuviaan, videoitaan ja storyjaan? Itse en postaa mitään ikinä, mutta on kiva pysyä kavereiden jutuista perillä.

Storyissä näkyy. Kuvissa ja videoissa vain jos tykkäät niistä.

Vierailija
10/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pitää seurata.

Ihan samalla tavalla kuin uskallan kävellä tuolla kadullakin.

Vierailija
11/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tiedä. Mikä on Instagram?

Vierailija
12/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pitää seurata.

Instagramissa on sellainen blockkaus-toiminto, jolla voi estää epämiellyttävät henkilöt. Ja kukapa ne kuvat löytää jos jättää # laittamatta? ne on muutenkin turhia yksityisillä tileillä.

Mun kaverille ainakin tulee aika usein törkyviestejä joltain oudoilta tyypeiltä. Oon huomannut, että profiilikuvakin vaikuttaa tähän, jopa yksityisillekin voi tulla viestipyyntöinä.

Vierailija
13/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pitää seurata.

Ennen oli mulla julkinen, mutta nyt kun oon julkaissut kuvia itestäni ja matkoilta, arveluttaa saisiko joku selville kuka oon tai jos kopioisi kuviani nettiin? 😐 Pitäisikö selfiekuvat poistaa ennen kuin muutttaa julkiseksi? Harmi, kun tykkään arvonnoista, mutta niin monessa nykyään ehtona tarinassa julkaisu tai saa sitä extra-arvan eikä yksityisenä tätä voi tehdä.

Vierailija
14/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pitää seurata.

Ennen oli mulla julkinen, mutta nyt kun oon julkaissut kuvia itestäni ja matkoilta, arveluttaa saisiko joku selville kuka oon tai jos kopioisi kuviani nettiin? 😐 Pitäisikö selfiekuvat poistaa ennen kuin muutttaa julkiseksi? Harmi, kun tykkään arvonnoista, mutta niin monessa nykyään ehtona tarinassa julkaisu tai saa sitä extra-arvan eikä yksityisenä tätä voi tehdä.

muuttaa siis

Vierailija
15/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkevät. En tosin tiedä näkyykö julkisilla tileillä muutkin kuin seuraajien katselut.

Vierailija
16/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko, jos laittaisin asetuksista, etten salli tarinaani reaktiota, sillä vain seuraajat voivat tämän tehdä?

Vierailija
17/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko, jos laittaisin asetuksista, etten salli tarinaani reaktiota, sillä vain seuraajat voivat tämän tehdä?

Auttaisiko?

Vierailija
18/18 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan