Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vitja sentään, minä suunnilleen itken kaverille että kun ei lasta vaan ala kuulua

Vierailija
18.08.2006 |

noh, vasta muutama kuukausi takan ja voihan siihen mennä reippaasti aikaa mutta hemmetti joka ainut kerta tämä " ystävä" nauraa vaan et " hohhoi meilllä nuo 2 on tullu pelkästä ajatukseta, niin helpolla" .

Siis

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se olis tottakin niin miksi sanoa se, kun teillä on kova yritys päällä. Höh, joskus ihmiset on hölmöjä.

Vierailija
2/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pari kuukautta yritystä takana niin ei siinä vielä itkun aihetta ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis ...kele sentään =( suututtaa vaan toi ettei se tajua miltä tuntuu!

hieno homma et tuli heille helpolla mutta se vaan taas pahentaa miun oloa.

tuli meillekin eka melko odottamatta, mut toista ei nyt sit kuulukkaan ja ah, kun kaikki painostaa sitäkin asiaa niin pirusti et se on mielessä kokoajan.

Vierailija
4/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan niiden käytöllä pitkäkin " jälkvaikutus" ?

tuon esikoisen tuloa ennen en käyttänyt pillereitä.

Vierailija
5/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on vaikka 4kk niin:

Joka kierrossa on 20% mahdollisuus raskautua ja 80% mahdollisuus ettei raskaudu. Siis vaikkei mikään olisi vialla.

Jos kuka tahansa maijameikäläinen satunnaisotannalla yrittää tulla raskaaksi niin on 40% mahdollisuus että ei vielä 4kk kuluttua ole raskaana. Se on vaan miten sattuma jakaa.

t: 3

Vierailija
6/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan vaivu hermoraunioon näin nopealla aikavälillä. Hiljaa hyvä tulee. Kuinka vanha olet (jos sinulla kerran jo yksi lapsikin on ja olet pillereitä ehtinyt välissä syödä)? Tiesithän, että kolmekymppisillä naisilla on hedelmöittymiskykyinen munasolu vain joka toinen kuukausi. Kyllä siinä vuoden verran voi katsella ilman mitään huolta tai poikkeamaa " normaalista" , tosin toivottavasti teillä ei mene niin kauan.

tsemppiä ja plussaa ensi kierrolle!

Vierailija
7/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että yhden kerran tärppää nopeasti ei takaa sitä että niin kävisi aina.

Mutta tosi tahditonta ystävältäsi sanoa noin. Itse olen saanut kuulla ihan samaa, yritystä takana 1,5 vuotta ja ystäväni siihen huokaisi, onneksi mulla ei oo ollut ikinä ongelmia tuon asian kanssa.

Että kiitos vaan tuesta..

Vierailija
8/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää " vasta" 24v.

tiedän että olen hätäinen =)

mutta just kun tuttava mammat on saaneet tyyliin " ajatuksesta" vauvan niin minä asioista niin paljoa tietämättömänä luulin että se on helppoa. esikoinen tuli meille yllärinä, en käyttänyt pillereitä silloin muutamaan vuoteen. Ne vaan ei mulle sovi...

tavallaan siis kesti kauan tulla raskaaksi mutta tavallaan se tuli helpolla koska ei " yritetty" eli voin asennoitua monen vuoden yrittämiseenkin nyt ja " unohtaa" sen asian.

ap

Vierailija
9/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarkoitus oli korostaa, ettei ongelmasi ole vähäinen tai kuviteltu (kun joillain tärppää niin helposti), mutta metsään meni surkeasti.

Vierailija
10/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiesithän, että kolmekymppisillä naisilla on hedelmöittymiskykyinen munasolu vain joka toinen kuukausi.

Jos ei mitään ongelmia ole, niin ihan joka kuukausi kypsyy hedelmöittymiskykyinen munasolu.

Vierailija
11/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta sinänsä, mutta miten voi olla niin hiton vaikeaa tajuta että jolle kulle jo parin kerran negatestaukset voi tuntua todella raskaalta!?

Vierailija
12/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta meillä on tärpännyt nopeasti ja helposti, kun molemmat ovat tärpänneet puoli vuotta ehkäisyn pois jättämisestä. Tuntuu siltä, että ei ole muuta tavinnut kuin miehen kanssa samassa sängyssä nukkua. En osannut vielä tuosta ajasta ottaa mitään paineita.

Vierailija
13/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilakoikoon se sillä sitten vaan niin paljo ku lystää minä en ota asiaa senkanssa enää puheeksi.

ap

Vierailija
14/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ MINÄ. MINULLE. HETI.

Vierailija
15/15 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti on tärpännyt ihan seikahelposti (esim. ystäväni jätti pillerit pois 10 vuoden pilleeiden syönnin jälkeen ja kolmen viikon päästä testasi plussan.), miksi sitä ei saa sanoa. Eihän se tarkoita sitä, että ei olisi iloinen ja onnellinen siitä, että helposti on tärpännyt. Helposti tärppäävällä ystävälläni on kolmas lapsi tulossa ja meillä se on ihan yleinen vitsi kaveripiirissä: älkää peskö enää alushousuja samassa koneessa yms. Ja on myös lapsettomuudesta kärsivä pari, joka osallistuu myös vitsailuun ja siitäkin asiasta on ihan avoimesti puhuttu. Ehdottipa kerran tämän lapsettoman parin mies, että ottakaa te joku muu tuo vaimo vähäksi aikaa kylään, että mekin saadaan vauva. Tietenkin vitsi! He ovat itsekin sanoneet, että ei se heiltä ole pois jos jollain toisella tärppää nopeasti ja heillä ei (ikinä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme