Taitoluistelumusiikkiehdotuksia
Tosiaan pitäisi ripeästi löytää itelle uusi musiikki kisaohjelmaa varten. Taitoluistelua siis harrastan. Kaikki käy, heittäkää ideoita.
Kommentit (17)
Kyllä mä ottaisin jotain tunnettuja artisteja, ei mitään kotimaista tai him nyt ehkä on sellainen mitä kehtaa esittää maailmalla..
Abbaa! Niiden biiseissä on hyvä fiilis.
Atonement eli suomeksi Sovitus -elokuvan musiikki sopisi hyvin taitoluisteluun, mutta ei ehkä ole nuoren ihmisen makuun? Queens Gambit sarjan soundtrack on myös todella hyvä, siitä olisi helppo rakentaa ohjelmaan musiikkiraita.
Game of thrones alkutunnari. Bueno.
Bolero, Joutsenlampi tai Time To Say Goodbye. Muita taitoluistelumusiikkeja ei ole.
Olen selvästi viettänyt liikaa aikaa tällä palstalla, luin nimittäin otsikosta "taostelumusiikkiehdotuksia" ja mietin miten ihmeessä tämä nyt liittyy siihen koiraan.
Itse ottaisin jonkun vähän yllättävän, mutta tarpeeksi tunnetun kappaleen. Voisi olla ihan hauska yhdistelmä elegantti taitoluistelija ja esim. Rammsteinin musiikki.
Final countdown, tee Lukolle voitontanssi ja laita youtubeen. Varmasti saat katsojia ja siten uutta faniryhmää samalla😉 Okei, täällä eletään niin huumassa vielä. Pessi Levanto ja Hans Zimmer luovat hienoa elokuvamusiikkia, niissä on sitä jotain
Nightwish- kavalkadi?